++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lentoemo: Ihanaa, kun te voitte nukkua tuolla tavalla! :heart: Mä olen aina salaa kateellinen ihmisille, jotka pystyy nukkumaan sylikkäin tai lusikka-asennossa. Mä en nimittäin siihen itse pysty, eikä pysty mieskään. Että on siinä suhteessa ainakin vakka löytänyt kantensa. :D Mun tulee ihan älyttömän kuuma siinä niin lähellä toista. Tarvitsen tilaa ympärille, etenkin kun nukun mieluiten kyljelläni päällimmäinen jalka koukussa.

En ole vieläkään löytänyt miehelle synttärilahjaa, mutta luultavasti vien hänet huomenna ulos syömään. :) Hauskaa viikonloppua kaikille! Minä aion korkata kohta yhden sidukan. :p

Pantis: lusikka-asento sen nimi onkin! meillä kyllä käy yleensä niin, että jossain vaiheessa me irtaudutaan toisistamme ja kumpikin (no lähinnä mä, kun mies on rauhallisempi) seilaillaan pitkin sänkyä, mä kuulemma nukun usein sellaisessa Jeesus ristillä -asennossa keskellä yötä :laugh: Mutta sitten aamuyöstä mies taas jotenkin onnistuu nappaamaan mut syliinsä ja sitten aamulla herätään taas lusikka-asennosta :D Kesällä kyllä kun täällä saattaa olla yölläkin 30 astetta lämmintä (ja mä inhoan pitää ilmastointia päällä, se kuluttaa energiaa enkä mä siitä hurinastakaan tykkää), niin ei kyllä kauhean kauaa pysty lähellä toista nukkumaan.

Voi itku, taas mua sit kuvottaa. Päässä pyörii. En usko olevani raskaana, kun tuo valkovuoto noin lisääntyi ja lämmötkin pikemminkin laskusuunnassa, vaikkeivat vielä ookaan romahtaneet. Vihaan PMS:ssää. Mitä pahaa oon tehnyt entises elämäs, kun mua näin kidutetaan? Siis oon jo monta päivää ollut ihan töttöröö, miten täs töitä tekee kun ei meinaa tuolillakaan pysyä :'(

maaruska, mä en tiedä. oli niin huono-olo, että yritin nukkua päikkärit, mutta tunnin kuluttua luovutin, en saa nukutuksi. Siis onko tää nyt ihan psyykkistä stressiä vai jotain hormoniperäistä? Ei mulla edes niissä pahemmissa kierroissa ole ollut näin huono olo.

Anteeksi nyt kun vaan jauhan tätä huonoa oloani, mutta on tosi kurja olo. Vielä kun olen luulosairas, niin arvatkaa mitä aivokasvaimia sun muita mä pelkään. Mikä taatusti vain lisää huonoa oloa ja stressiä... Oon mä kanssa... :ashamed:

Niin siis koittakaa kestää mua, lupaan olla pirteämpi kun täti vihdoin suvaitsee tulla käymään. Hyi, mitä jos mun huono olo jatkuu koko ensi viikon, kun pitäisi sukuloida reippaana ja iloisena :x ?

lenttis me ollaan täällä sitä varten, että kuunnellaan. Jokainen meistä vuorotellen antaa tulla omat pahat olonsa ulos. :hug: Sillä jokaisella meistä niitä on, valitettavasti :ashamed: Mulla on lenttis jotenkin sellainen fiilis, että sä olet raskaana, ja vahva tunne onkin. Ja unohda tullaiset aivokasvain asiat heti kättelyynsä, eiks joo? Mutta huumoria väliin, Sun koneelta pitäisi poistaa google, kokonaan :laugh:
JA lenttis tiedän todella miltä tuntuu velloa niissä oloissa, sillä itsellä viikon verran niitä oli ja epätietoisuus oli ikävää. Huomenna teet testin, eiks joo? rutistus voima hali sinulle :hug:

maaruska: Joo, en vaivu synkkyyteen! :D Musta on ihan mukavaa nukkua selät vastakkain. :laugh:

lentoemo: Voi kunpa voisin jotenkin helpottaa sun oloa. :( Mutta ei mulla ole tarjota kuin tämä virtuaalihalaus. :ashamed: :hug:

kiitos haleista, tulivat tarpeeseen! :heart:

Yritin tuossa tutkailla tuota valkovuotoa, ja kyllä se musta alkaa rusehtavalta näyttää, että täti se vain taitaa kolkutella ovella ja siitä tää huono olo.

Toivottavasti ensi kierrossa PMS on hiukan helpompi. On kauheeta, kun tuntee ikäänkuin invalidisoituvansa useaksi päiväksi kuussa... Eikä siis oo helppoa kenenkään ymmärtää, että voi oikeasti tosi huono ja heikko olo, vaikkei olisi mitään näkyvää tautia. Onneksi tää nyt kuitenkin oli vaan tällainen parin päivän juttu, onhan naisia, jotka kärsii pms-oireita viikon ellei kaksikin :o Silloin varmaan pitäis pyytää jo sairaseläkettä :laugh:

Se on sit ihanaa kun on kp1 ja käydään taistelumielellä uutta kiertoa kohti.

Tai siis kuten maaruska tietää, ekat päivät ollaan masiksessa, mut sitten oviksen lähestyessä alkaa toiveikas olo, vai mitä? :heart:

Mulla on muuten ollut kauhea jano viikon ajan, voiskohan mulla olla yhtäkkiä puhjennut diabetes? Kun toi PCO altistaa sille. Viime kesänä ei ollut, kun testattiin, mutta silloin käytinkin pillereitä. mitä jos se onkin puhjennut nyt, kun pillerit ei enää pidättele mun hormonituotantoa?

Tv. kysyn puolivakavissaan

p.s. joo, mun pitää vissiin panna google pois mun koneelta :laugh:

Kylläpä helpotti olo, kun täti tuli tänä aamuna, lämmöt romahti ja heti alkoi vuoto! Hiukan masensi, mut kun noi pms-oireet oli niin pahat, niin oikeasti helpotti... :D

Tosin nää kuukautiset ovat tavallista kivuliaammat, niin ettei endoa voi kyllä lukea pois laskusta... :/

Et vähän piti itkeskellä, etten ikinä saa lasta jne. mutta ihanaa, että huono olo lähti pois... :p

Mies muuten heti huomautti, että selvästi mitä pitempi kierto mulla on, sitä pahemmat on myös nuo PMS-oireet. Toissakierrossa ei ollut oireita lainkaan, mut se olikin vain 30 päivää! Eli kyl tässä jotain hormonaalista häikkää selvästi on!

Ja nyt mua huolestuttaa tuo kauhea jano! Mut ehkä se häipyy tämän päivän kuluessa ja onkin vain pms-oire... Tänään kyllä vielä janottaa... pitänee käydä taas verikokeessa...

Tv. pettymyksestä huolimatta helpottunut olo :D

Lentoemo :hug: Se on kyllä jännä juttu että ennen tätin tuloa on aivan masennuksissa ja kun täti tulee niin tietty pettymys, mutta heti kohta on taas tarmoa täynnä :) Mutta meille seuraava kierto antaa toivoa, kun menemme gynelle ;) Vaikka tänään jo ajattelin että liekö liian aikaista ? :laugh: Mutta en peru menen sinne vaikka ottamaan sitten haukut, että ei teillä mikään kiire ole. Toisaalta kun lyö yksityisellä rahaa pöytää, niin uskon että kohtelukin on erilaista :laugh: Ja lenttis ollaan taas samoissa kp:ssä.

Mitenkäs muilla päivä on alkanut? täällä auringon paisteessa, lenkki tehty ja kohta lähdetään kaupungille. :heart: :attn: olen ollut kohta viikon ilman herkkua :attn:

maaruska: Täällä on päivä ainakin alkanut väsymyksen kourissa!

Viime yön vietin vessassa ravaten. Jonkun vatsapöpön itselleni sain ja ei nyt oksu lentänyt, mutta sillä kakkoshädällä sain juosta vessassa koko ajan. :ashamed: Illalla tuli maha tosi kipeäksi. Ilmeisesti ne mun eiliset vatsakrampit enteilivät tätä tautia. :kieh: Niin ja kissa oksensi kaksi kertaa matolle, joten perhe on ihan pipi. :headwall:

lentoemo: :hug: Onneksi nyt ne oireet helpottavat. Aika jännä, että sulla tosiaan noissa pitkissä kierroissa on pahemmat oireet. Kyllä se johonkin häikkään viittaa.

Tänään piti lähteä töihin, mutta on vielä vähän heikko olo, joten taidan jäädä suosiolla kotiin. Pitäisi vähän siivota ja pestä pyykkiä sekä tehdän kouluhommia. Jospa kohta saisin itseäni niskasta kiinni... :ashamed:

Heipsut! Täällä sitä vaan vielä jöpötellään! :D Aiva karsee väsymys,muttei saa nukuttua...Viimeyönä en nukkunu yhtään ja nyt pitäis kohta lähtä kamun luo tyttöjensä synttäreitä juhliin,ei jaksas.. :ashamed: Toinen tytöistä mun kummityttö..Tää paikka jonne oon menos on semmonen paikka,jossa käydessä mulla alkaa menkat..ja yleensä vielä satun aina kierron lopulla heillä käymään,niin ainapa siellä käydessä tulee tuomio..Mutta tsiigataan nyt!

Joo maaruska, nyt ei peruta mitään, vaan ihan rohkeasti käydään hysterisoimassa siellä lekurissa! Mä alan jotenkin alistua ajatukseen, että tässä menee aika pitkään, ennen kuin tulen raskaaksi... Kyllä noi mun oireet sen verran selvästi tosiaan kertoo hormonaalisista häiriöistä :/
Mutta sellaista tää elämä on, kaikkea ei voi saada. Ja PCOta:kin voi hoitaa, ja mä toivonkin, että pantikselta tulee pian meille tosi POSITIIVISIA uutisia!

Nyt mulle tulee sit taukoa tähän kuumeiluun ja palstailuun, kun ollaan sukuloimassa. Pitää keskittyä muihin asioihin. Niin kuin syömiseen :laugh:

Tsemppiä tytöt!

Uusi kierto, uudet kujeet! Tai siis uudet oireet, ainakin mun kohdallani... Mitähän uusia oireita mulle tulee tässä kierrossa? Varmaan jotain pilkkuja, jotka sit selvästi on raskausoire :laugh:

Kyllähän se täti taitaa plussan sijaan tulla...huonolta näyttää.Ärsyttää vaan sitten jos menkat alkaa ilman normi oireitaan,niin sit mä en oikeesti tiedä millo ovis,millo menkat tai millo voi epäillä/toivoa raskautta! Nimittäin kun kaikki oireet on nyt kierron lopulla ollu kaikkee muuta ku menkkaoireita!PMS on per...tä,kun ei voi tietää mitä milloinkin tapahtuu..Mulla siis ei oo normi menkkaoireita ollenkaan! :headwall:

Hei!
Pikaisesti kävin lukemassa Teidän kuulumisenne, ja valitan samalla omat juttuni..
Kp:t on jotain (en edes tiedä tarkkaan) yli 20 reippaasti, eikä ovistestikään näytä kuin haamua, lämmöt myös tasaisen alhaalla. Näyttää siis tämäkin kierto venyvän kohtuuttoman pitkäksi. Jumankauta ku alkaa rassaamaan nää jutut...
Ihana kun mies sentäs tuli kotiin ja sai piiitkästä aikaa.. no kyllähän te tiedätte :)

Kaikille plussalentoihmettelijöille oikein paljon haleja ja voimarutistuksia koko viikonlopuksi!
HÖH lentoemon kp1:lle.. ajattelin jo niiiiin että olisit raskaana. Mutta mukava kuitenkin että jollain tapaa tilanne raukesi.

Menen miehen kainaloon tsiigailemaan elokuvaa.. Heippa!

Tinttara: Miten kävi kyläpaikassa? Ymmärsikö se täti olla tulematta!? :kieh:

Mivi: Harmi, että kierto lähtee venymään. :| Toivottavasti sen oviksen kuitenkin bongaisit nyt kun mieskin on kotona! :)

lentoemolle hauskaa sukuloimisviikkoa! Toivottavasti mulla on niitä hyviä uutisia kun palaat perjantaina palstailemaan. Itse en uskalla kovin toivoa :ashamed:, mutta toivokaa te mun puolesta.

Me vietimme eilen miehen synttäreitä. Siivoamalla. :laugh: Laitoimme olohuoneessa ihan mullinmallin, kaikki huonekalut vaihtoivat paikkaa. Kyllähän siinä kivasti viisituntinen vierähti, mutta nyt on kuin olisi muuttanut uuteen asuntoon! :D Ihanan piristävää ja tuli kerrankin siivottua myös sohvan alta. Meillä on sellainen aika raskas kulmasohva, jonka siirtäminen on vaivalloista. Siellä taisi olla aikamoista arkkilikaa ja vuoden kissankarvat! :o :ashamed:

Teimme me kyllä muutakin kuin siivosimme. Kävimme ulkona syömässä ja istuimme iltaa ystäväpariskunnan kanssa. Oli mukavaa, paitsi sitten kun pääsimme yöllä kotiin ja siirsimme kelloja tunnin eteenpäin. Jäi vähän yöunet vähiin... No kivaa se on silti olla tuntia lähempänä kesää. B)

ON: Vatsatauti onneksi hellitti eilen. Alavatsasärytkin lähtivät sen mukana, joten nyt vaan odottelen niitä "oikeita" clomioireita. Tänään heitin viimeiset pillerit napaan. En tosiaan uskalla kauheasti toivoa mitään ennen perjantaita.

Kyläpaikka piti kutinsa:täti tuli! Prkl!Sanoinki kaverille etten tule enää ikinä käymään kun en tuu ikinä raskaaks muute :laugh: :laugh: Noh,eipä tässä hätiä oo,ihan jees fiilis,ellei oteta karseita kipuja huomioon,aauuh! Eli kp 1/25. Nyt kylläki oli sit kierto ilmeisesti 26 pvää ku yöllä alko tän pvän puolella siis..
Nyt sitte kohta alkaa se muutto ruljanssi,niin eipä jouda nyt ovista yms. miettimään.

Peukkuja muille!!! :heart:

krapulaiset terveiset..

oltiin sit ulkona tyttöjen kaa.. muisti meni. ex oli siä uuden naisen kanssa ja sit ilta menikin pilalle, kolmin käsin juomaa namaa. olin kun miehet siin vaihees, joivat suruun. :D

kaikille tippuneille onnea uuteen kiertoon.. lakanat vain heilumaan ;)

Paljon +++++ :whistle: kaikille äidin tuomaa fazerin suklaata mässyttävä ja kaksplussaa lukeva lentsikka, joka huomenna lähtöö sukuloimaan!

Täällon sit paras olla tosi positiivisia uutisia, kun tuun takaisin ;)

+++++ :whistle: +++++ :wave: +++++ :whistle: +++++ :wave:

Heippa lenttis ja mukavaa sukulointia :wave: Täälle me sinua odotellaan takaisin :saint:
Voi hemmetti, kun jo ajattelin että Tinttaralla olis salamatkustaja kyydissä! :hug: Nyt välttelet sitä sun kyläpaikkaa kierron lopussa :kieh: Luitkos tai luitteko tuolta nibblerin perustaman "tietopaketti"ketjun, oli aika mielenkiintoinen. Siellä oli tuosta omegasta tietoa, että voisi edesauttaa raskautta kun ennen ovista alkaa niitä syömään. Voihan niistä olla jotain hyötyä, tidä häntä. Mä aloin pääsiäisenä syömään foolihappoa ja B6 ja B12. Tarttee varmaan hakea vielä tuota omegaa myös, vaikkei tähä ovikseen kyllä ennättänyt :D

Pitihän sattuakkin tiigeri, että ex oli samassa baarissa kuin sinä ja vielä uuden muijansa kanssa :( :kieh: toivottavasti sulla oli muuten mukava ilta tyttöjen kanssa :hug:
Poistanko mä sinut nyt sitten tuosta listalta tausta joukkoihin vai annanko sut olla tuossa listalla? :heart:

Huomenna on aprillipäivä, meinaatteko jekuttaa ketään? Mun tekis mieli miestä vetää nenästä, mutta miten... ?

Onpas lennolla hiljaista! Huhuuuuuu... :whistle:
Mullakin kyllä on hiljanen aika, kun ovis on ohitettu ja nyt odotellaan loppu kiertoa ja keksitään kaiken maaliman oireet taas :D Niin kuin nyt, vääntää masusta, mut ehkä se on vain suoli mikä vääntää tässä vaiheessa kierttoa... B)

Yhteistyössä