P
pipinä
Vieras
Olen synnyttänyt 8 kk sitten ja nyt jo toista kuukautta on ollut tosi outoa alavatsakipuilua. Kipu on jotenkin "menkkamaista" ja jatkuvaa, on kuin enteilisi kuukautisia... Tähän asti ei sellaisia siis vielä ole ollut, täysimetin 6 kk asti ja vieläkin melko tiheästi. Syön Cerazette- merkkisiä minipillereitä mutta niitäkin olen popsinut jo yli puoli vuotta eikä niistä tullut alussakaan mitään oireita - eivät siis liene syypäänä...
Raskaustestejä tein pari viimeksi vajaa kuukausi sitten, negaa näyttivät. Mitähän ihmettä tämä oikein on?? Ei kai ne kuukautisetkaan näin kauan tuloaan tee? Olen soitellut terveyskeskukseen ja neuvolaan, sanoivat etteivät pelkän mahakivun takia ala tutkimaan siellä enkä kuulemma pääse myöskään äitiysneuvolan gynelle. Kehottivat menemään yksityiselle jos oikein vaivaa. Rahaa ei siihen juuri nyt liikene...
Löytyisiköhän täältä ketään jolla olisi ollut samanlaisia ongelmia...?
Raskaustestejä tein pari viimeksi vajaa kuukausi sitten, negaa näyttivät. Mitähän ihmettä tämä oikein on?? Ei kai ne kuukautisetkaan näin kauan tuloaan tee? Olen soitellut terveyskeskukseen ja neuvolaan, sanoivat etteivät pelkän mahakivun takia ala tutkimaan siellä enkä kuulemma pääse myöskään äitiysneuvolan gynelle. Kehottivat menemään yksityiselle jos oikein vaivaa. Rahaa ei siihen juuri nyt liikene...
Löytyisiköhän täältä ketään jolla olisi ollut samanlaisia ongelmia...?