jatkuva hysteerinen itkeskely pistosten aikana....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nanu

Uusi jäsen
09.03.2007
6
0
1
hei!

voiko joku viisaampi taas kertoa onko tää ihan normaalia et saan siis jatkuvia hermoroahduksia ja rääyn hysteerisesti pitkiäkin aikoja??? oon piikittänyt Vasta kaks kertaa ja toki sumuttelen samalla, sumuttelun alussa oli samanlaisia kohtauksia mut ne sit tsaantu.. ei ole itelle kivaa,saatika sitten miehelle joka tän joutuu ottaan vastaan!! :'(

Itselläni vasta inssi-pistely kokemuksia, jolloin elimistöön tungettavat hormoonist ovat kuitenkin alhaisemmalla tasolla. Mutta; itse olen selittänyt itkuherkkyyttä ja pahaa tuulta sillä, että hoitojen aikana lapsettomuutta on todella vaikeaa olla ajattelematta. Sitä ei vain pääse pakoon mihinkään.

Mutta kyllähän sen jo kuukautiskeirrosta normaalistikin huomaa, että hormoonitoiminta vie välillä naista kuin litran mittaa....

:wave:
Mulla hormonit veti pikku pääkkösen kans niin sekaisin että itkin jo heti aamulla silmät auki saatuani... Loppuen lopuksi hain muutaman päivän saikkua et sain "rauhassa" itkeä :'( Siis RANKKAA oli koko horm.hoitojen ajan mut onneks olo helpottu sit kun hormonit lopetettiin ja ns.välikerto oli päällä. Nyt odotellaan tätiä uudestaan kylään ja aloitetaan estrogeenit vielä hoidon tueksi. Pas on suunnitteilla toukokuulle turun väestoliitossa. Takana on ekan ivf:n tuoresiirto josta puhdas nega :ashamed: Pakkasessa on onneks vielä kolme.
Vähän kyllä jännittää, et mien käy ens kerralla :/
Jaksamisia kaikille
:heart: