Jatkuva nälkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
Mistä voi johtua?

Olen siis vuoden alusta ollut laihiksella, syönyt terveellisesti, monipuolisesti, paljon kuituja ja hedelmiä ja nälkä on pysynyt poissa.
Eilen alkoi sitten tää jatkuva nälkä! Koko ajan nälkä vaikka mitä syö ja näläntunne on poissa max. puolituntia syömisestä.
Yksi puurolautanen ei auta yhtään mitään :(

Onko kenelläkään tällanen nälkä ollut esim. raskausoire?

Mä kyselin tuota samaa täällä pari kuukautta sittenn. Itselläni ihan sama tilanne, että laihdutin ja söin hyvin terveellisesti. Yhtenä päivänä sit alkoi tuo aivan kamala nälkä. Se oli siis ihan jatkuvaa. Kun söin ison lautasellisen ruokaa niin puolen tunnin jälkeen olin jo nälkäinen. Ja nyt siis olen raskaana, eli mulla se oli kyllä selvä raskausoire!

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
No puurohan sulaa niin nopeasti ettei sillä pärjää.
Anna esimerkki yhdestä päivästä, mitä kaikkea syöt.

Anteeksi kun tään yt vähän kestäöä, netti niin hitaalla, mutta tässä esim. eilinen päivä:

Aamiainen: Kaurapuuroa
Lounas: Iso annos salaattia (sis. jäävuorisalaattia, tonnikalaa ja ananasta), Pari ruisleipää (päällä juustoa, kurkkua, leikkelettä),
Välipala: 2 omenaa
Päivällinen: Nakkikeittoa, ruisleipä ja appelsiini
Iltapala: ruispuuroa ja omena

Ja tosiaan ennen olen pärjännyt näillä eväillä aivan mainiosti; kalorivajetta jäänyt päivään n. 500.

Tänäänkin syönyt jo lautasellisen puuroa, ruisleipää, omenaa ja nakkikeittoa, siltikin on nälkä :ashamed:

Niin lisään vielä edelliseen viestiini että mulla kuitenkin noita raskaushormoneita on tässä ollunna kun on tuota lääkkeellista tyhjennystä ja kaavintaa viime aikoina ollut ja nyt odotellaan ensimmäisiä menkkoja km:n jälkeen. Ja tajusin just KS09 ettet varmaan tunnista mua mut oon entinen erka mutta vaihdoin nikkiä :wave: .

Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Niin lisään vielä edelliseen viestiini että mulla kuitenkin noita raskaushormoneita on tässä ollunna kun on tuota lääkkeellista tyhjennystä ja kaavintaa viime aikoina ollut ja nyt odotellaan ensimmäisiä menkkoja km:n jälkeen. Ja tajusin just KS09 ettet varmaan tunnista mua mut oon entinen erka mutta vaihdoin nikkiä :wave: .

Aa, joo. :hug: Eli tais nälkä iskeä sullakin aika ajoissa?

Musta tuntuu, että keho nyt vaan jotenkin kiusaa, kun pitäis laihduttaa, muttei sitä oikein jatkuvassa nälässäkään pysty olemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:

Aa, joo. :hug: Eli tais nälkä iskeä sullakin aika ajoissa?

Musta tuntuu, että keho nyt vaan jotenkin kiusaa, kun pitäis laihduttaa, muttei sitä oikein jatkuvassa nälässäkään pysty olemaan...

Juu kyllä se nälkä yks ensimmäisistä oireista mulla oli ja ilmeisesti jo pienetkin hormonimäärät siihen riittää.

Yhteistyössä