Jatkuvasti riitaa miehen kanssa kasvatuksesta ja muusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maija

Vieras
Eli meillä ollut riitaisa suhde alun alkaenkin ja itse kärsin nyt masennuksesta ja ahdistuhäiriöstä.
Eilenkin tuli riitaa kun tulin jumpasta aikaisemmin ja mies ei ollut antanut ruokaa lapsille illalla 19:30 (iltapalaa) poika tuli sanomaan että on nälkä. Mies istui tietokoneella. On ollut puhetta että lapset pitää laittaa nukkumaan ennen 20:00 koska aikainen herätys aamulla 6:30. Mies rupesi inttämään että ei olla sovittu vaan että klo 21.00 pitää mennä nukkumaan.
Itseltäni paloi käämit ja riitaa tuli kaikesta. Mm. toinen lapsi ei juo maitoa niin yritettiin saada juomaan kaakaota, minä sanoin, että ei kasva isoksi jos ei juo maitoa niin mies sanoi että ei noin voi sanoa, itse sanoi myöhemmin kun tyttö kiukutteli ja leikitteli isän kanssa, ei päästänyt kulkemaan niin, että isä ei koskaan enää leiki hänen kanssaan. Minun korvaan tuo kuulosti aika julmalta ja sanoin siitä, niin mies suuttui ja ei halunnut osallistua mihinkään koska aina kritisoin kaikkea. Koko ilta meni riitelyssä ja mykkäkoulussa. Minä pyysin anteeksi myöhemmin ja sovittiin niin ei mennyt kun minuutti kun rupesi, että mutta sinä aina teet niin ja kritisoiut minun kasvatustani.
Olen ihan puhki.