P
"Pettynyt"
Vieras
Mitä ihmettä voin oikein tehdä kun minua on ärsyttänyt pitemmän aikaa se, että minun ja mieheni aika kuluu kaikeen muuhun kuin parisuhteeseen. Töiden jälkeen laitetaan ruoka ja käydään salilla + ollaan lasten kanssa. Ilta kahdeksan jälkeen kun meillä olisi kahdenkeskistä aikaa mies haluaa katsoa televisiota. Tuntuu siltä, että kaikki "ylimääräinen" aika menee television katsomiseen. Itse en haluaisi edes katsoa joka ilta telkkua. Meillä on tapana hieroa muutamia kertoja viikossa toisiamme ja olen silloin pyytänyt että laitetaan tv kiinni ja keskustellaan jostain niin miehelle ei sovi. Aina pitää olla televisio päällä. Edes iltapalaa ei voi syödä katsomatta leffaa tai jotain sarjaa. Nykyisin meillä on niin harvoin seksiäkin kun menen itse ajoissa nukkumaan kun tiedän että mies katsoo yömyöhään leffoja eikä tule yhdessä nukkumaan. Ongelman ydin tässä on se että pari iltaa sitten mies yhtäkkiä haluikin tulla viereeni ja ainut syy ilmeisesti oli se, että halusi seksiä kun oli lähdössä seuraavana päivän reissuun. En sitten suostunut kun ärsytti olla vaan "hyväksikäytettävänä". Sen illan jälkeen en ole oikein ollut juttelu tuulella eikä miehestä ole kuulunut mitään (reissussa).
Nyt tässä mietin et pitäiskö soittaa sille ja pyytää anteeks vai olla puhumatta mitään.
Nyt tässä mietin et pitäiskö soittaa sille ja pyytää anteeks vai olla puhumatta mitään.