Jättäisitkö miehesi, jos saisit kiinni netin kautta pettämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis sain miehen kiinni pettämisestä edellispäivänä, kaikki alkoi pelichatista jossa pelaili naisten kanssa ja jutusteli samalla, mut jotenkin oli yhden kanssa tutustunu lähemmin ja jutut oli menny sopimattomaksi. Olivat vaihtaneet sähköpostiosoitteetkin ja jutut on ollu sellasia seksistisiä ja jopa muka rakkauden tunnustuksiakin (mies väittää että se oli vaan pelleilyä ja tää nainen otti ne tosissaan).

Oli myös valehdellu tälle naiselle, että mä olen muka pettäny sitä ja ollaan eroamassa, oli myös haukkunu mua harakaksi sille.

En tiedä kuinka pitkälle tuon jutun oli tarkoitus mennä, mutta tää nainen asuu monen sadan kilsan päässä meistä, joten tapaaminen ei olis edes ollu mahdollista, ainakaan miehen kantilta (vaikka mies oli naisen kertoman mukaan myös sanonut haluavansa tavata).

Mies on myöntäny kaikki nuo sen jälkeen kun jäi kiinni, mutta väittää ettei ole tarkoittanut niitä, että kertoili naiselle kaikenlaista vaan sadakseen tämän huomion.

Miehelle tämä oli kuulemma vaan joku höyrähdys kun kaipasi jotain jännitystä , mutta oli kuitenkin saanu tän naisen ihastumaan itseensä ja on nyt loukannu meitä molempia.

Olen epäilly jotain tällasta jo aiemmin ja kysynytkin, mutta mies on kirkkain silmin väittäny, että mulla ei oo mitään syytä olla mustasukkanen ja olen kuulemma vainoharhainen.

Jäi nyt kuitenkin kiinni, kun satuin näkemään vahingossa yhden heidän välisen keskustelun. Sen jälkeen on kyllä katunut tekostaan ja pyydellyt anteeksi, mutta katuuko vaan koska jäi kiinni.

Sanoi että se oli hälle kuin huumetta, kun nainen teki aloitteen koko juttuun ja hän vaan jotenkin lähti siihen mukaan, eikä osannutkaan lopettaa vaikka sisimmässään tajusi tekevänsä väärin.

Nyt en tiedä mitä mun pitäis tehdä, ottaa ero vai antaa anteeksi....luottamus mennyt täysin?

Haluaisin tietää mitä muut tekisi?

Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta ja meillä on 2 lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs loukattu myös:
missä te asutte ja missä se nainen?`onko pienintäkään mahdollisuutta että he ovat tavanneet

Ei ole, me asutaan porissa ja tää nainen oulussa. Ei ne ehtiny olla yhteydessä kun pari viikkoa, kun mies jäi kiinni.

Se nainen oli ehdottanu tapaamista helatorstaina, mutta se ei tiennytkään että kuvioissa oli vaimokin...tosin nyt tietää.

Ei mies olis pystyny lähtemään sinne multa salaa, kun sen työpaikkakin on tossa ihan lähellä. Eikä työmatkoja ole.

Ihan sama se mulle olis mitä kautta se pettäis, ovea näyttäisin.

Olen "entisessä elämässä" kokeillut anteeksiantoa, mutta ei siitä suhteesta ehjää enää sen jälkeen tullut vaikka kuinka yritti. Ja tapahtui se pettäminen sitten uudestaankin..

Yksi parisuhteen peruspilareista on luottamus ja jos sitä ei ole, ei se suhde pystyssä pysy.

Yhteistyössä