Jättäisittekö keskenään 2v, 4v, ja 7v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkohan ne koirat tärkeämpiä ap sulle kuin lapsesi?
Mitä väänsit kolme lasta, jos kyselet voiko 2v jäättää muiden kans kotiin... tosi sairasta.
Koska jos lapselle olis käynyt jotain, olisit saanut syytteen ihan heitteille jätöstä, aivan varmasti.
Ei mitään epäilyksiä...

Hmmm, mitäs väänsin, no koska tykkään toki tenavista. Eihän se nyt hyvänen aika tarkoita sitä että koirat on mulle tärkeämpiä kuin lapseni- jos käytän koirat metsässä sillävälin kun lapset syövät. Enkö minä ilkeänä ihmisenä jättäis ne lapset kokonaan ruokkimatta jos ne eivät mulle mitään merkkaisi?
Ja JOS ja kun jos jotain joskus tapahtuu jossakin niin saatta olla että olen ihan vieressä tai vessassa tai suihkussa tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
On se vaan niin eri juttu nykyään, kun ennen.
Mä olin 8v, kun aloin koulun jälkeen hakea pikkusiskon (silloin 4v.) tarhasta.
Ihan omasta tahdostani ja ehdotuksestani.
Siis kävelin tarhalle, hain siskon, käytiin kaupassa jos huvitti ja touhuttiin ominemme lähimmässä leikkipuistossa, oman taloyhtiön pihalla, kotona tai milloin missäkin siihen asti, että äiti tuli töistä.
Silloin ollut kännyköistäkään tietoakaan.

Itse sitä tuntee omat lapsensa ja tietää, uskaltaako jättää.
Ja mitä tahansa voi sattua ja ruokaan tukehtua vaikka sillä aikaa, kun äiti on vessassa käymässä.
Ei kannata kenenkään koskaan poistua kotoa jos ihan neuroottiseksi haluaa ruveta. Eikä oikeastaan olla kotonakaan, siellähän niitä onnettomuuksia eniten sattuu.

meah aamen sinulle :flower:

En jättäis 2 vuotiasta 7 vuotiaan vastulle pelkästään senkään takia että jos jotain sattuis sillä välin niin varmasti syyttäis tämä 7v itseään ja siinä olis liian paljon kannettavaa niin pienelle lapselle. :flower:

Mun mielipide. =)

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
onkohan ne koirat tärkeämpiä ap sulle kuin lapsesi?
Mitä väänsit kolme lasta, jos kyselet voiko 2v jäättää muiden kans kotiin... tosi sairasta.
Koska jos lapselle olis käynyt jotain, olisit saanut syytteen ihan heitteille jätöstä, aivan varmasti.
Ei mitään epäilyksiä...

Hmmm, mitäs väänsin, no koska tykkään toki tenavista. Eihän se nyt hyvänen aika tarkoita sitä että koirat on mulle tärkeämpiä kuin lapseni- jos käytän koirat metsässä sillävälin kun lapset syövät. Enkö minä ilkeänä ihmisenä jättäis ne lapset kokonaan ruokkimatta jos ne eivät mulle mitään merkkaisi?
Ja JOS ja kun jos jotain joskus tapahtuu jossakin niin saatta olla että olen ihan vieressä tai vessassa tai suihkussa tai jotain.

Juu, ja siinä vieressä, vessassa, suihkussa tai jotain olisit varmastikin nopeammin auttamassa kun ulkoiluttaessasi koiria.

Aikuinen ihminenkin saattaa mennä paniikkiin ja hätääntyä jos jotain sattuu, saati sitten 7v lapsi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Omia lapsiani en voisi jättää, meidän pian kaksivuotias on kova kiipeilemaan joka paikkaan, ja seitsemänvuotias unohtaa erittäin nopeasti vahtimistehtävänsä.

Aivan, kuten sanoin että on varmasti olemassa erilaisia tenavia. Nuo istuvat pöydässä kuin tatit, syövät ruokansa, ja tällä erää ei siis mitään muuta ollut kuin jäätelönnälkäisiä muksuja odottamassa =)

Eikun, sitten se pitäisi kavereilleen saunaillan meillä ja alkaisi vetää ylleen kaikki ne kamat, ja työkamut kattos et mitäs sää nyt...mää meen paljuun...mut eihän me muut sovita kuuden hengen paljuun kun sun hengenpelastusvehkeet täyttää koko altaan....juu mut mamma on vähän tiukkana näistä turvajärjestelyistä kamut ;) :whistle:

:laugh: :laugh: ai kamala!

Omia lapsiani en voisi jättää, meidän pian kaksivuotias on kova kiipeilemaan joka paikkaan, ja seitsemänvuotias unohtaa erittäin nopeasti vahtimistehtävänsä.

Aivan, kuten sanoin että on varmasti olemassa erilaisia tenavia. Nuo istuvat pöydässä kuin tatit, syövät ruokansa, ja tällä erää ei siis mitään muuta ollut kuin jäätelönnälkäisiä muksuja odottamassa =)

näin nyt, mutta entä ensi kerralla? Tukehtuvat ruokaansa? Joku tunkeutuu sisälle? Liukastuu ja lyö päänsä? Jos mä tuntisin sut, vetäisin litsarin poskees.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
On se vaan niin eri juttu nykyään, kun ennen.
Mä olin 8v, kun aloin koulun jälkeen hakea pikkusiskon (silloin 4v.) tarhasta.
Ihan omasta tahdostani ja ehdotuksestani.
Siis kävelin tarhalle, hain siskon, käytiin kaupassa jos huvitti ja touhuttiin ominemme lähimmässä leikkipuistossa, oman taloyhtiön pihalla, kotona tai milloin missäkin siihen asti, että äiti tuli töistä.
Silloin ollut kännyköistäkään tietoakaan.

Itse sitä tuntee omat lapsensa ja tietää, uskaltaako jättää.
Ja mitä tahansa voi sattua ja ruokaan tukehtua vaikka sillä aikaa, kun äiti on vessassa käymässä.
Ei kannata kenenkään koskaan poistua kotoa jos ihan neuroottiseksi haluaa ruveta. Eikä oikeastaan olla kotonakaan, siellähän niitä onnettomuuksia eniten sattuu.

Näimpä!!

=)

näin nyt, mutta entä ensi kerralla? Tukehtuvat ruokaansa? Joku tunkeutuu sisälle? Liukastuu ja lyö päänsä? Jos mä tuntisin sut, vetäisin litsarin poskees.

No hyvänen aika tule vetämään ystäväni. Täällähän me vielä hetki ollaan, kunnes kauppaan lähdetään.
Tuossa pöydässäkö ne liukastuu?

No ohhoh!!
:o :o

Yhteistyössä