Jauhelihakastikkeen jämät....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Jos haluat, niin mukaan voi raastaa porkkanaa, lisätä juustoraastetta, tomaattia muodossa tai toisessa. Jos kastike on hyvin vetistä, ja haluat kiinteää lootaa, niin kananmuna tai kaksi.

Tomaattia voiskin laittaa....Taitaa löytyä kaapista ja juustoakin löytyy.
En taas tullut ajatelleeksi :ashamed:

Tee mielummin tortilloja . Siis ostat vain tortillaleipiä . Teet juustoraastetta , laitat vähän ketsuppia ja leivät rullalle , valmista on . MEidän perheen herkkua !

Alkuperäinen kirjoittaja mä vain :
Tee mielummin tortilloja . Siis ostat vain tortillaleipiä . Teet juustoraastetta , laitat vähän ketsuppia ja leivät rullalle , valmista on . MEidän perheen herkkua !

Minä olen varmaan ainoa ihminen maailmassa, joka inhoaa tortilloja, pitaleipiä ym nykyajan herkkuja....Muuten hyvä ehdotus

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vain :

Minä olen varmaan ainoa ihminen maailmassa, joka inhoaa tortilloja, pitaleipiä ym nykyajan herkkuja....Muuten hyvä ehdotus

Täysi peesi.

Minusta ne eivät pahimmillaan, kuten "mä vain" kuvasi, ole edes täyttävää, oikeaa ruokaa, so. ruoka-aineiden vitamiini- ja hivenainemäärät ovat miten sattuu. Tiedän toki, että tekemällä asialliset lisukkeet tämäkin ruoka on täysipainoista ravintoa.

Teen itse pitoja yms. silloin tällöin kun lapset pyytävät , ja kun ne tekee taikinasta salaattiin kotona laadukkaista raaka-aineista, niin lähteehän niillä nälkä ja teinienkin nälkä taittuu.

Pitaleipiä en kävisi itse leipomaan, leipominen on minusta niin äärettömän vastenmielistä.. :kieh:
Mutta kanaa/jauhelihaa/naudansuikaleita, salaatteja, tomaattia, kurkkua, porkkanaa, avokadoa, paprikaa, sipulia sekaan, fetaa/juustoraastetta/cheddarkastiketta, smetanaa/ranskankermaa/kermaviiliä, tacokastiketta ja jalapenoja. Kyllä nälkäkin lähtee ja ei ole kovin epäterveellistäkään. Terveellisempää jos tekee pitaleivät itse niin tekee moniviljasta tms.. Mutta kun saa lidlistä alle euron kuuden paketin :snotty:

Yhteistyössä