jee :D

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
Mulla on/oli 3 tavoitetta pojan kaa ennen ku vauva syntyy; 1. tutista on pakko päästä 2. pojan pitää oppia nukkua omassa sängyssä ja 3. pojan pitää oppia käydä potalla, jos mahdollista nii vaipoista eroon kokonaan.
No nyt hän on ollut ilman tuttia n. kuukauden, pari-kolme viikkoa hän itki iltaisin ja heräsi öisin tunnin välein itkemään mutta nyt nukkuu jo paremmin :)
ja pari yötä on nyt nukkunut omassa sängyssä, eikä ole tullut pois sieltä. Meillä oli aikaisemmin käytössä tämä sänky mutta meni nii mahdottomaksi nii laitoin hänet takas pinnasänkyyn nukkumaan, nyt hän on pysynyt omassa sängyssä ja toivottavasti se jatkuu :)
ja tänään hän kävi potalla ihan yksin :) mä en ollut edes lähellä, hän oli ilman vaippaa ja meni ihan itse potalle.
niin ja vauva syntyy vasta tammikuussa.

:D terv. *ylpeä äiti* :D

:flower: =) Minkä ikänen? Meillä muksuilla ikäeroa vajaa 1v 4kk ja musta oli helpompaa aluks et esikoinen oli vielä vaipoissa. Vauvan kanssa oli välillä semmosia 2 h imetyssessioita, niin olisi ollut vähän vaikea siitä lähteä viemään esikoista potalle.

Onnittelen tavotteiden saavuttamisesta.
kukat.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
:flower: =) Minkä ikänen? Meillä muksuilla ikäeroa vajaa 1v 4kk ja musta oli helpompaa aluks et esikoinen oli vielä vaipoissa. Vauvan kanssa oli välillä semmosia 2 h imetyssessioita, niin olisi ollut vähän vaikea siitä lähteä viemään esikoista potalle.

1v10kk. Ikäeroksi tulee n.2v5kk. Eli hän on jo aika "iso" kun vauva syntyy, tai siinä mielessä et pitäisi kyllä osata käydä potalla, en ota kyllä stressiä siitä jos ei saada ne vaipat kokonaan pois mutta kivaahan se olisi. Ja tänään oli jo edistystä ku hän kävi potalla :)

Yhteistyössä