Mulla on/oli 3 tavoitetta pojan kaa ennen ku vauva syntyy; 1. tutista on pakko päästä 2. pojan pitää oppia nukkua omassa sängyssä ja 3. pojan pitää oppia käydä potalla, jos mahdollista nii vaipoista eroon kokonaan.
No nyt hän on ollut ilman tuttia n. kuukauden, pari-kolme viikkoa hän itki iltaisin ja heräsi öisin tunnin välein itkemään mutta nyt nukkuu jo paremmin
ja pari yötä on nyt nukkunut omassa sängyssä, eikä ole tullut pois sieltä. Meillä oli aikaisemmin käytössä tämä sänky mutta meni nii mahdottomaksi nii laitoin hänet takas pinnasänkyyn nukkumaan, nyt hän on pysynyt omassa sängyssä ja toivottavasti se jatkuu
ja tänään hän kävi potalla ihan yksin
mä en ollut edes lähellä, hän oli ilman vaippaa ja meni ihan itse potalle.
niin ja vauva syntyy vasta tammikuussa.
terv. *ylpeä äiti* 
No nyt hän on ollut ilman tuttia n. kuukauden, pari-kolme viikkoa hän itki iltaisin ja heräsi öisin tunnin välein itkemään mutta nyt nukkuu jo paremmin
ja pari yötä on nyt nukkunut omassa sängyssä, eikä ole tullut pois sieltä. Meillä oli aikaisemmin käytössä tämä sänky mutta meni nii mahdottomaksi nii laitoin hänet takas pinnasänkyyn nukkumaan, nyt hän on pysynyt omassa sängyssä ja toivottavasti se jatkuu
ja tänään hän kävi potalla ihan yksin
niin ja vauva syntyy vasta tammikuussa.