Jee, lapsi nukkuu omassa sängyssään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Olen viime päivinä asiasta miehelle puhunut, kun reissuun ollaan lähdössä yöksi ja ajateltiin, että olisi kätevää kun nappula nukkuisi matkasängyssä. Kokeiltiin sitä nyt kotona, ja sinnehän se simahti! Vaikka mies eilen sanoikin, että on se vielä niin pieni että voisi vieressä nukkua :heart: (10kk)

Mutta kohta mä aion nukkua leveästi! :D

:flower: onnittelut! Mä en saa kunnolla unen päästä kiinni jos ipana on omassa sängyssä, pyörin ja havahdun vähän väliä tarkistamaa onko kaikki ok. Sit siihen mun vauhkoamisee se yleensä herääkin ja just silloin ku oon päättäny et nyt nukun enkä enää herää kattomaa muksua :D

Juu, sänky on ihan meidän sängyn vieressä, en mä taida pitkään aikaan raaskia häntä omaan huoneeseen siirtää :heart: Etenkin, kun tuo toinen makkari on vähän täynnä huonekaluja, varmaan loppuvuodesta muuton yhteydessä mahdollisesti uuteen asuntoon sitten lastenhuone :)

Sun kannattaisi painaa kupoliin sellainen yksinkertainen juttu, että kaikkea ei kannata sanoa ääneen. Katsos, kun sun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä.

Opettele vain pitämään mölyt mahasssasi. Sulla on sellainen tapa, että ekaks yrität olla mukamasasiallinen, mutta heti kun sulta vaaditaan kunnon perusteita, niin sulla loppuu sanat ja alat pottuilla.

Säälittää!!

Alkuperäinen kirjoittaja Postia Emilynille:
Sun kannattaisi painaa kupoliin sellainen yksinkertainen juttu, että kaikkea ei kannata sanoa ääneen. Katsos, kun sun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä.

Opettele vain pitämään mölyt mahasssasi. Sulla on sellainen tapa, että ekaks yrität olla mukamasasiallinen, mutta heti kun sulta vaaditaan kunnon perusteita, niin sulla loppuu sanat ja alat pottuilla.

Säälittää!!

Ja silti nousee hitonmoinen haloo
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Postia Emilynille:

Säälittää!!

Ja silti nousee hitonmoinen haloo
:saint:

Niin ja hauskinta on kuulla sanoneensa asioita joita ei ole tiennytkään sanovansa :xmas:

Oi mutta hups, mähän olin menossa nukkumaan. Tai siis kirjautumaan ulos ja sit tuun kirjoittelee harmaana :D

Mä olen aina ollut täällä harmaana. Ja todellakin Emilynillä on monesti asiallisuus kaukana. Saat vielä nenillesi jossain!
Elämä opettaa ja turha ehdottomuus alkaa hellittää!

Täytyy tähän sanoo (eli kirjottaa) tuon Postia Emilynille puolesta, ett lause "Kun sun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä" juontaa siitä vihasta mitä moinen ihminen saa aikaan (eli Emilyn) , kun todellakin vaikean tilanteen edessä olevaa toista äitiä (Margea) rupeaa oikeasti haukkumaan ....
Mietipä Dakota omalle kohdalles ....

Hienoa että osaa nukkua omassa sängyssään. Vaikka oletkin VAIN YHDEN ÄITI, jolloin ei tietenkään osaa yhtään mitään. Eihän teillä voi hyvin olla asiat, etkä mitään tiedä.
a093.gif
Huh ja kaikki pitää sallia ja silleen. (Emilyn epäilemättä ymmärtää "PIENEN" ironian...)

Minä muistelen, että olet suuren ääneen toitottanut kuinka lapsi saa nukkua vieressänne niin pitkään kuin haluaa... Jaksat fanaattisesti olla jotain mieltä ja sitten yhtäkkiä käännätkin kelkkasi, outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hienoa että osaa nukkua omassa sängyssään. Vaikka oletkin VAIN YHDEN ÄITI, jolloin ei tietenkään osaa yhtään mitään. Eihän teillä voi hyvin olla asiat, etkä mitään tiedä.
a093.gif
Huh ja kaikki pitää sallia ja silleen. (Emilyn epäilemättä ymmärtää "PIENEN" ironian...)

:D Niin, nämä 10kk olen ollut kokematon ja osaamaton äiti ja vasta nyt olen oppinut vain laittamaan lapsen sänkyyn nukkumaan, kun sehän on kuulemma opetettu viereen :xmas:

Joku kysyi, kiitos nukuin ihan hyvin ja tuhottoman pitkään, tyttö otettiin kainaloon tuossa klo 1 jälkeen kun hän havahtui telmimään sängyssä ja annoin vieläpä tissiä, vaikka periaatteessa yösyötöt on loppu :o

Ja lapsi saa kyllä jatkossakin nukkua vieressämme, mutta jos hän nukkuu paremmin omassa sängyssä (herää meidän sängyssä kun tulemme nukkumaan ja sitten yö on rikkonainen) niin sitten hän nukkuu siinä. Ja nyt hänet pistettiin sänkyyn tulevien reissujen takia, ei ehkä ole turvallista kyläpaikassa nukkua vierassängyssä ;) Mutta jos neiti haluaa 2veenä yhtäkkiä tulla viereemme nukkumaan, toki hän saa siihen tulla :wave:

On tää kyllä siistiä nyt kun on nähnyt, miten se toimii kun lapsi vaan pistetään sänkyyn ja se nukahtaa sinne. Vaikka jotkut ei uskokaan, että ihan kaikilla vastasyntyneillä se ei onnistu :)

Yhteistyössä