Jee, veronpalautusta tulee ihan kivasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vielä ei ole tullut:
Minulle ei vielä ole tullut. Alkp. versio oli mätkyt luvassa mutta korjatuss pitäisi mennä plussalle. MIssäpäin asutte? Itse olen vantaalta

Pohjanmaalla asutaan. Toivotaan että sinullekin tulee pikapuolin! =) Ja ennen kaikkea että olisi plussan puolella...

Minulle ei vielä ole tullut. Alkp. versio oli mätkyt luvassa mutta korjatuss pitäisi mennä plussalle. MIssäpäin asutte? Itse olen vantaalta

täällä Vantaalta myös, meille tuli ne korjauslaput jo jokunen viikko sitten. Voisko siihen vaikuttaa milloin sen on palauttanut tai sitten sukunimen etukirjain, eikös ne sen mukaan sen alkuperäisen lähetä

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Meille tullut keski-suomessa jo varmaan 3 vko sitten ja palautusta noin 500 ? kivasti tulee, kun laskettu aika on 6.12 :D miehelle tulee jotain vajaa 200 ? :D

Palautusta tulee meillekin ihan kivasti.
Hei, meilläkin on itsenäisyyspäivänä esikoisen laskettuaika :D

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:

täällä Vantaalta myös, meille tuli ne korjauslaput jo jokunen viikko sitten. Voisko siihen vaikuttaa milloin sen on palauttanut tai sitten sukunimen etukirjain, eikös ne sen mukaan sen alkuperäisen lähetä

T:lla alkaa sukunimi vaikka onkin kaukana A:sta niin luulisi, että olisi tullut jo, jos ne lähetetään aakkos järjestyksessä.

Kuulapyssy Teillä on sitten yhtä hieno tilanne :flower: :hug: Hienoa ja onnea jo etukäteen =) Ihanaa, kun saa palautusta ja vielä vaavin sammaan syssyyn - Ei tarvii ihan heti panikoitua ja miettiä... rahaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Kuulapyssy Teillä on sitten yhtä hieno tilanne :flower: :hug: Hienoa ja onnea jo etukäteen =) Ihanaa, kun saa palautusta ja vielä vaavin sammaan syssyyn - Ei tarvii ihan heti panikoitua ja miettiä... rahaa :whistle:

Niin ja ekat äippärahat vielä sillon viides päivä :D
Ihanaa loppuodotusta sinnekin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vantaalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:

T:lla alkaa sukunimi vaikka onkin kaukana A:sta niin luulisi, että olisi tullut jo, jos ne lähetetään aakkos järjestyksessä.

Meidän sukunimi alkaa r -kirjaimella. Tiedä sitten kuinka niitä lähettävät. No toivottavasti tulisi kuitenkin pian, ja plussana tietenni :)

Yhteistyössä