jeeee, mun auto tulee jo viikon päästä, pinkki, pinkki:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
:D haluan, haluan

mies vaan soitti ja sanoi että,, tiedätkö mitä kulta, sun auto tulee vkon päästä,,. Sitten se sanoi vielä että tekee meille tänään kynttilä illallinen ja nyt pakoti meitä menemään lasten kaa saapasjalkakissa elokuva katsomaan, se muista:D, mies kyllä osaa olla super ihanaa:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25538818:
OMG. Eikö sulla ollu varaa kun johkin japsin paskaan eli Nissaniin :D

ei todellakaan:xmas:, p.s muuten tiedoksi, ettei se oo mun ainoa auto:D, mutta toiseks mun lemppariks tulee varma jos on mukava oikeasti ajaa

Alkuperäinen kirjoittaja Häähh;25538965:
Viä enemmän OMG ja häpäsy :D Ajele sä vaan Toyotillas ja Nissaneilla :D

itseasiassa mun autoja eli hlö kohtaisia on

volksvagen golf, ensimmäinen auto millä treenasin vaan, ei ole uusi vaan 2007

toinen on toyota 2011

kolmas hyndai coupee genesis 2011

ja nyt nissan juke tulossa, kans 2011

meillä löytyy myös muut autot, mutta ne hlö kohtaisesti minulle, jooko liian isot tai liian urheilu tai kesä auttoja

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:D, kaikista on tytyyväinen. Mä vaan siitä autoa odotan jo 2,5kk, kun se tulee tehtaalta
Onnea odotukseen! Itse olen odotuksen loppusuoralla koiranpennun suhteen.
Olen öö, viime syyskuusta asti odotellut koiranpentua. Tässä kuussa syntyivät ja enää muutama viikko, kun oma karvapallero on luovutusikäinen. Ensi viikonloppuna menen valitsemaan omani viimein. Oi että kutkuttaa! :)

• Tykkää
Reactions: moona81
itseasiassa mun autoja eli hlö kohtaisia on

volksvagen golf, ensimmäinen auto millä treenasin vaan, ei ole uusi vaan 2007

toinen on toyota 2011

kolmas hyndai coupee genesis 2011

ja nyt nissan juke tulossa, kans 2011

meillä löytyy myös muut autot, mutta ne hlö kohtaisesti minulle, jooko liian isot tai liian urheilu tai kesä auttoja

Eli ei kummosia. Ei pese meidän BMWTÄ JA AUDIA :D

Onnea odotukseen! Itse olen odotuksen loppusuoralla koiranpennun suhteen.
Olen öö, viime syyskuusta asti odotellut koiranpentua. Tässä kuussa syntyivät ja enää muutama viikko, kun oma karvapallero on luovutusikäinen. Ensi viikonloppuna menen valitsemaan omani viimein. Oi että kutkuttaa! :)

me muuten kans estimme koirapennun:D, mutta tosi vaikea löytä semitä halua, kun mä haluan nyt myös tietty väri:D

me muuten kans estimme koirapennun:D, mutta tosi vaikea löytä semitä halua, kun mä haluan nyt myös tietty väri:D
Totta! Tätä rotua, mikä meille tulee, on alle 20 Suomessa. :O
Hiukanko oli onnenkantamoinen, että me valikoiduimme hakijoiden joukosta. Olemme 1/5 pennun saajista koko Suomessa. :D

[QUOTE="Papu";25539062]Ainakin sut tunnistaa Turussa sitte. Ei taida muilla olla samanlaista sielläpäin?[/QUOTE]

No joo, mulla kuulema ainoa hyundai coupee genesis, joka on vuosi malli 2011 koko varsinais-suomessa, olimme siis ensimmäisiä jotka sen ostimme täällä, sekä se keltainen väri:D ja pinkki nissan väriltä on toinen Turussa, mutta nissan jukea on muuten paljon, paitsi ei pinkkia

Uusimmat

Yhteistyössä