Tuttava kertoi että jehovilla on tapana tehdä simppeli huomaamaton merkinta oven karmiin, ja kävin tsekkaamassa ulko-oveni.. ja siellähän on, yläsaranan alapuolella - ja yläpuolella | . Ettei ne sittenki ois jotain.. mittamerkkejä? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Mun isä erehty jutteleen niiden kanssa ja pian ilmestyi mustalla tussilla rasti ulko-oveen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Mun isä erehty jutteleen niiden kanssa ja pian ilmestyi mustalla tussilla rasti ulko-oveen :headwall:
Sama kävi äitille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Kai niillä "vanhemman polven" tyypeillä on vieläkin se tapa merkitä suoraan oviin. Meillä ei ainakaan tietääkseni ole ovessa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Mun isä erehty jutteleen niiden kanssa ja pian ilmestyi mustalla tussilla rasti ulko-oveen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Mun isä erehty jutteleen niiden kanssa ja pian ilmestyi mustalla tussilla rasti ulko-oveen :headwall:
Sama kävi äitille.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:minkälaisen merkinnän ne tekee ulko-oveen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraananyt:jaahas. mun mielestä kyllä ihan kaupunkilegendaa koko juttu. Mä olin lapsuuteni / nuoruuteni jehova, silloin oli muistiinpanovihkot, mihin esim merkattiin jos joku ei halunnut että siellä käydään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraananyt:jaahas. mun mielestä kyllä ihan kaupunkilegendaa koko juttu. Mä olin lapsuuteni / nuoruuteni jehova, silloin oli muistiinpanovihkot, mihin esim merkattiin jos joku ei halunnut että siellä käydään.