Jehovien ovimerkinnät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
vieraananyt, no mutta salaliittoteorioidaanpa nyt.. kuka ne on laittanut, ja miksi? millään logiikalla noista ei saa edes sarananpaikkamerkintöjä- jos saisi niin aika erilaiset saranat olisi asunnoissa :D kenties ufojen merkintöjä? postimies?

No kuule jää sä sitä miettimään, me mennään nyt koiran kanssa ulos! :)
Pitääpä samalla katsoa, olisko niitä mystisiä merkkejä mun ovenpielissä, pakana kun olen ja ties mikä muu! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nooh:
Siis tarkoitatko nyt noita viivoja, jotka ovat asentajan jäljiltä? Alapuolella oleva viiva osoittaa tulevan saranan kohdan korkeussuunnassa ja yläpuolen kaksoisviiva saranan kohdan syvyyssuunnassa.

ei soo ku yks viiva
:snotty: ja joissaki ovissa ei ollu ku yks merkintä tai ei mitään, aika velho asentaja. mä alan kyllä kallistua postimiehen kannalle, se on merkinny minne kannattaa koputtaa kahdesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
päivänselvät sarana paikka merkinnät :laugh:

sä oot sitten tylsä, mene pois tästä ketjusta, hus :whistle:

Voi että mulla on pitkät piuhat!! :headwall: :headwall: :laugh:

ei ku ihan tosissani mä ihmettelen noita saranamerkintöjä - miksi ne on joka ovessa eri kohdassa, eri laisia, joko yläviiva tai alaviiva puuttuu.. miten se asentaja on niitä sohlinu? nähdäkseen tarkalleen mitä? siks se tuntuu musta epäuskottavammalta kuin jehovateoria :xmas:

ei ku ihan tosissani mä ihmettelen noita saranamerkintöjä - miksi ne on joka ovessa eri kohdassa, eri laisia, joko yläviiva tai alaviiva puuttuu.. miten se asentaja on niitä sohlinu? nähdäkseen tarkalleen mitä? siks se tuntuu musta epäuskottavammalta kuin jehovateoria :xmas:

Olikohan asentaja kännissä?? =)

Olikohan asentaja kännissä?? =)

Tai huonot silmälasit.. :D

kyl ne jonnekin vihkoon sen laittavat ylös, voiko talossa sit käydä vai ei. meil on kerran käyny kaksi nuortamiestä salkun kanssa ja tarjosivat lehtistä. sanoin reippaasti ja arkailematta; ei kiitos. ollaan vanhoillislestadiolaisia ja meitä ei tuo teidän suunta kiinnosta. olivat ihan asillisia ja toivottivat hyvää päivän jatkoa! eipä ole sit meillä enää käyneet. ihan mukava katsoa kun naapureissa juoksevat jatkuvasti..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Mun isä näki omin silmin ikkunasta, kun jehovat piirsivät tavallisella valkoisella koululiidulla ristin hänen asuntonsa tiiliseinään oven viereen. Sen jälkeen kun isä oli sanonut heille olevansa buddhalainen ja lyönyt oven kiinni. Olen myös itse nähnyt sen ristin. Kyllä ne jotkut sitä varmaan siis tekee? Mutteivät kaikki? Sovitaanko, että kaikki ollaan oikeassa tässä asiassa...? Ihme vänkäämistä :) :hug:

No mutta tarkoitus varmaan vaan on siunata koti.

Jos tarkoitus oli siunata koti, nei ollut jehovia, jos piirsi ristin ei ollut jehovia. simppeliä. Ristiä käyttää evankelisluterilaiset ja useat muut uskonnot, mutta eivät jehovalaiset.

Jeps, Jehovan todistajien mukaan Jeesus naulittiin paaluun. He muutenkin ovat enemmän isä Jehovan perään kuin pojan. "Isä on minua suurempi", he kertovat Jeesuksen sanoneen.

kyl ne jonnekin vihkoon sen laittavat ylös, voiko talossa sit käydä vai ei. meil on kerran käyny kaksi nuortamiestä salkun kanssa ja tarjosivat lehtistä. sanoin reippaasti ja arkailematta; ei kiitos. ollaan vanhoillislestadiolaisia ja meitä ei tuo teidän suunta kiinnosta. olivat ihan asillisia ja toivottivat hyvää päivän jatkoa! eipä ole sit meillä enää käyneet. ihan mukava katsoa kun naapureissa juoksevat jatkuvasti..

Varmastiko tarjosivat Vartiotornia tai Herätkää-lehteä? Olen kuullut, että kahta nuorta eivät Jehovan todistajat hevillä kentälle päästä, vaan toinen on vanhempi ja kokeneempi toisen tukija (lue: kyttääjä ). Tuo kuulostaisi enempi mormonien lähetyssaarnaajilta.

Kyllä vaan eräät jehovat käyttää kala-merkkiä autossa, ja se kala=jeesus.

juupa juu. Arvaa mitä, mullakin lukee puskurissa että "sukan suu ei kiristä" enkä silti oo jehova.

Miten sä tosta kalasta jeesuksenkin vielä teit??

:D

Jeesus Kristus Nasaretilaisten Kuningas, latinaksi, Ichtus=kala=Jeessus.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

Varmastiko tarjosivat Vartiotornia tai Herätkää-lehteä? Olen kuullut, että kahta nuorta eivät Jehovan todistajat hevillä kentälle päästä, vaan toinen on vanhempi ja kokeneempi toisen tukija (lue: kyttääjä ). Tuo kuulostaisi enempi mormonien lähetyssaarnaajilta.

mäkin ehdotin aiemin jo noita mormooneita.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

En tiedä mikä mielletään vanhemmaksi,mutta meillä kävi oven takana kaksi tyttöä.
Juu tytöiksi luokittelen iältään n.20v vielä ja toinen oli n.15v.

tosta kalasta vielä, näyttää olevan esim vantaan seurakuntien tunnuksessa :D

Että aika kaukaa ne jehovat tähän kalajuttuun hait =)

Se onkin yhteinen, ei sitä jehovat omista.

KRISTILLISTEN seurakuntien yhteinen. Ei missään käytössä jehovan todistajien kesken.

Voi olla jollain autossa.

Kyllä vaan eräät jehovat käyttää kala-merkkiä autossa, ja se kala=jeesus.

juupa juu. Arvaa mitä, mullakin lukee puskurissa että "sukan suu ei kiristä" enkä silti oo jehova.

Miten sä tosta kalasta jeesuksenkin vielä teit??

Jeesus Kristus Nasaretilaisten Kuningas, latinaksi, Ichtus=kala=Jeessus.

niin niin. Mutta jehovan todistajat eivät palvo kuvia. Ei kalan, ei ristin, ei minkään.
Kysyhän ens kerran "kala" autosta että mitäs uskontokuntaa te edustatte?

Mun appiukko on ateisti ja sillä on kalan kuvia autossa(koska on intohimonen kalastaja) täytyykin kysyä onko se piilo-ristitty
:laugh: :laugh:

Yhteistyössä