Jes, pakko hehkuttaa (painonpudotus),

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
enää 1kg matkaa bmi:n ylärajaan eli 24, vartalonmitat on melkein kaikki kaksinumeroisia (paitsi rinnanympärys) ja vatsan paksuimman kohdan mitat alkaa viimein numerolla 8!!! Voi, että mä oon odottanu tätä päivää :D

[QUOTE="a.p";22710763]21 kg. Mullakin junnas paino samassa about 6 viikkoa. Mut sitkeesti vain jatkoin eteenpäin :) Tsemppiä painonpudotukseen! Niin ja vatsamitta on pienentynyt 26 cm... järkyttävää.[/QUOTE]

Wau!

Mulla on nyt jumittanut jo useamman kuukauden... Oon käynyt lääkärilläkin asian takia kahdesti, kilpirauhasarvot yms katsottu mutta mitään syytä ei löydy, ehkä mä oon vaan niin vanha ettei paino enää lähde samoilla kalori- ja liikuntamäärillä kuin aiemmin lähti (kilo tai enemmänkin/viikko), aika turhauttavaa.

Onnea!

As if: Mulla sama tilanne kun sulla, hohhoijakkaa. ehkä pieni tauko tän asian suhteen olisi paikallaan..paljon sun mitat? Mun 163/69 aloitus oli 74 kiloa mut nyt tuo sama ollut 2 kk ainakin..Mun vyötärön ymärys on kapeimmalta kohdalta kuiteskin 79 cm kilot keräytyy takalistoon ja reisiin

Wau!

Mulla on nyt jumittanut jo useamman kuukauden... Oon käynyt lääkärilläkin asian takia kahdesti, kilpirauhasarvot yms katsottu mutta mitään syytä ei löydy, ehkä mä oon vaan niin vanha ettei paino enää lähde samoilla kalori- ja liikuntamäärillä kuin aiemmin lähti (kilo tai enemmänkin/viikko), aika turhauttavaa.

Mä ite lihoin neljä vuotta sitten ihan massiiviseksi kun sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Sitä ennen olin ihan terveissä bmi rajoissa. Nyt se on ollut kaksi vuotta hyvällä lääkehoidolla, mutta vasta toukokuusta lähtien on oikeesti elämäntapamuutos ja liikunta tehonnut.

Mutta, ehkä sä voisit kokeilla kilpirauhas ruokavaliota. Sellaista jota suositellaan ihmisille joiden kilpirauhanen ei vielä ole sairas mut esittää jo hyytymisen merkkejä. Eli siihen kuuluu raakaravinto, pähkinät, kookoöljy, kala ja kananmunan valkuaiset sekä maitotuotteet. Noissa kaikissa on samaa ainetta joka pitää kilpparin liikkeellä :)

Niin ja olen huomannut, et noiden jumitusviikkojen aikana, iho aina kiinteytyy. Et voiskohan jumitukset aina johtua siitä..? Mene ja tiedä :D

[QUOTE="vieras";22710803]Mahtava pudotustulos! Millä metodilla olet pudottanut?[/QUOTE]

No, ehkä suurimmat muutokset oli se, et päätin ettei kaloreita tule juomalla eli karsin pahimmat vihollisena pois, virvoitusjuomat ja maidon minimiin. Ja kaikki pullahötöt, keksit, kakut ja karkit on jääny kauppaan. Niitä tulee syötyä vain synttäreillä ja juhlissa. Muuten pyrin syömään terveellisesti ja sellaista ruokavaliota jota aion käyttää koko loppuelämän.

Onnea!

As if: Mulla sama tilanne kun sulla, hohhoijakkaa. ehkä pieni tauko tän asian suhteen olisi paikallaan..paljon sun mitat? Mun 163/69 aloitus oli 74 kiloa mut nyt tuo sama ollut 2 kk ainakin..Mun vyötärön ymärys on kapeimmalta kohdalta kuiteskin 79 cm kilot keräytyy takalistoon ja reisiin

Mä oon samanpituinen mutta kiloja on muutama enemmän... Mulla sit taas ongelmana on juurikin keskivartalo. Liikunta on kyllä tuottanut sinänsä tulosta että jotain kiinteytymistä on tapahtunut ja kokoa pienemmät vaatteet menee päälle mutta ois se vaan pirun mukavaa kun vaakakin näyttäisi pienempiä lukemia.

Niin ja unohdin mainita, et kilpirauhasruokavaliossa tulee välttää suklaata, kofeiinia, kaalia sekä pitää punainen liha minimissä. Kaikki noi lamaavat vajaatoimintaista rauhasta.

[QUOTE="a.p";22710853]Mä ite lihoin neljä vuotta sitten ihan massiiviseksi kun sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Sitä ennen olin ihan terveissä bmi rajoissa. Nyt se on ollut kaksi vuotta hyvällä lääkehoidolla, mutta vasta toukokuusta lähtien on oikeesti elämäntapamuutos ja liikunta tehonnut.

Mutta, ehkä sä voisit kokeilla kilpirauhas ruokavaliota. Sellaista jota suositellaan ihmisille joiden kilpirauhanen ei vielä ole sairas mut esittää jo hyytymisen merkkejä. Eli siihen kuuluu raakaravinto, pähkinät, kookoöljy, kala ja kananmunan valkuaiset sekä maitotuotteet. Noissa kaikissa on samaa ainetta joka pitää kilpparin liikkeellä :)

Niin ja olen huomannut, et noiden jumitusviikkojen aikana, iho aina kiinteytyy. Et voiskohan jumitukset aina johtua siitä..? Mene ja tiedä :D[/QUOTE]

Pitääkin perehtyä enemmän tähän asiaan, kiitos vinkkauksesta :D

Yhteistyössä