Jess Jess Jess!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs;30383711:
mitäs sun exä on tehnyt?

-Vaikeuttanut 6v ajan lasten tapaamista erilaisin konstein.
mm perunut sovittuja tapaamisia.
-Lasten haut ja palautukset ovat olleet aina hankalia, esimerkkinä vien lapsia hänelle hän ei ole kotona tai vastaavasti kun haen lapsia hän ei ole paikalla eikä häntä saa kiinni.
-Rikkonut tapaamissopimusta.
-Tehnyt vääriä ilmiantoja, mm kelaan että olen jättänyt elatustuet maksamatta.
-Puhunut paskaa minusta pitkin kyliä, antanut väärän valan oikeudessa.
-Manipuloinut lapsia ja valehdellut heille.
-Vieraannuttanut lapset isovanhemmista.
AivanSama juu on todisteita.

Viimeksi muokattu:
En mäkään uskot että sukupuolella olisi vaikutusta.

Mutta tsemppiä! Toivottavasti todella voitat. Ja sit toivon, että voiton jälkeen osaat antaa anteeksi ja ehkä pyytääkin ja saatte elämänne sujumaan sovussa. Lasten vuoksi.

Hmm, oletko varma?
Mitäs jos äiti ei yksinkertaisesti pysty huolehtimaan lapsista ja opettaa lapsista samanlaisia sekopäitä kuin itse on?

Äiti on silti äiti. Aivan kuten isä on isä. Ja lapsen pitää saada, tarpeeksi vanhaksi kasvettuaan, ihan itse päättää haluaako tavata vai ei.

Kyllä mä ymmärrän että sä haluat huoltajuuden mutten sitä, jos kokonaan haluat kieltää lasten kontaktit äitiinsä.

En missään nimessä haluaisi nyt masentaa, koska olet juuri saanut hyviä uutisia.

Mutta se, että lakimiehen mukaan tilanne on tuo, ei kuitenkaan vielä sitten tarkoita sitä, että a) syyttää nostaa koskaan syytettä ja b) vaikka näin tapahtuisikin, saattaa käräjäoikeus olla toista mieltä asianajajasi kanssa.

Mutta ehdottomasti yrittää kannattaa kuitenkin aina. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi :)

Mikäli se, mitä olet ketonut lastesi äidistä, pitää paikkansa, uskon, että lasten olisi parempi kasvaa sinun luonasi.

Jätän vielä paljon kertomattakin ;)
Mm sen että viimeisin tempaus oli se että hän yritti saada minulle rikos tuomion ilman syytä, luojan kiitos oikeudessa oli viisaita ihmisiä ja luojan kiitos ex on niin loputtoman tyhmä ettei ymmärtänyt olla valehtelematta sielläkään.

Äiti on silti äiti. Aivan kuten isä on isä. Ja lapsen pitää saada, tarpeeksi vanhaksi kasvettuaan, ihan itse päättää haluaako tavata vai ei.

Kyllä mä ymmärrän että sä haluat huoltajuuden mutten sitä, jos kokonaan haluat kieltää lasten kontaktit äitiinsä.

Mä olen kuvitellut, että kyseessä on huoltajuuskiista. Ei se, etteikö äiti saisi enää koskaan tavata lapsiaan tai että mies haluaisi kieltää kontaktit äitiin täysin.

Tosin olen ollut vain omassa olettamuksessani...

En missään nimessä haluaisi nyt masentaa, koska olet juuri saanut hyviä uutisia.

Mutta se, että lakimiehen mukaan tilanne on tuo, ei kuitenkaan vielä sitten tarkoita sitä, että a) syyttää nostaa koskaan syytettä ja b) vaikka näin tapahtuisikin, saattaa käräjäoikeus olla toista mieltä asianajajasi kanssa.

Mutta ehdottomasti yrittää kannattaa kuitenkin aina. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi :)

On aivan riittävästi todisteita noista mainitsemistani asioista hän ei voi millään päästä tästä kuin koira veräjästä ;)

• Tykkää
Reactions: Pinki ja chef

Yhteistyössä