Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hienoa!
Mut asiaa viistoten, mua kun kiinnostaa. Onko sulla mies- vai naispuolinen lakimies? Ja uskotko että sillä voisi olla lopulliseen päätökseen vaikutusta?
Miespuolinen lakimies, en usko että sillä on juurikaan vaikutusta. Ex on hoitanut hommat niin selvästi meidän pussiin että tuomio on taattu.
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs;30383711:mitäs sun exä on tehnyt?
En mäkään uskot että sukupuolella olisi vaikutusta.
Mutta tsemppiä! Toivottavasti todella voitat. Ja sit toivon, että voiton jälkeen osaat antaa anteeksi ja ehkä pyytääkin ja saatte elämänne sujumaan sovussa. Lasten vuoksi.
Anteeksi en pysty antamaan ikinä.
Voitan ja kyllä vien häneltä lapset/n pois.. Ja kyllä se on lapsien parhaaksi.
Anteeksi en pysty antamaan ikinä.
Voitan ja kyllä vien häneltä lapset/n pois.. Ja kyllä se on lapsien parhaaksi.
onko lasten äiti huono äiti?
tuskinpa kenenkään lapsen parhaaksi on äidin riistäminen
Hmm, oletko varma?
Mitäs jos äiti ei yksinkertaisesti pysty huolehtimaan lapsista ja opettaa lapsista samanlaisia sekopäitä kuin itse on?
Hmm, oletko varma?
Mitäs jos äiti ei yksinkertaisesti pysty huolehtimaan lapsista ja opettaa lapsista samanlaisia sekopäitä kuin itse on?
Hmm, oletko varma?
Mikäli se, mitä olet ketonut lastesi äidistä, pitää paikkansa, uskon, että lasten olisi parempi kasvaa sinun luonasi.
Äiti on silti äiti. Aivan kuten isä on isä. Ja lapsen pitää saada, tarpeeksi vanhaksi kasvettuaan, ihan itse päättää haluaako tavata vai ei.
Kyllä mä ymmärrän että sä haluat huoltajuuden mutten sitä, jos kokonaan haluat kieltää lasten kontaktit äitiinsä.
En missään nimessä haluaisi nyt masentaa, koska olet juuri saanut hyviä uutisia.
Mutta se, että lakimiehen mukaan tilanne on tuo, ei kuitenkaan vielä sitten tarkoita sitä, että a) syyttää nostaa koskaan syytettä ja b) vaikka näin tapahtuisikin, saattaa käräjäoikeus olla toista mieltä asianajajasi kanssa.
Mutta ehdottomasti yrittää kannattaa kuitenkin aina. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi![]()
eiköhän lapsi/lapset jo olisi sulla jos näin olisi