Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:Mulla myös yks tuttu joka pitää noita kynttiläkutsuja ja toimii konsulttina (vai mikä lie on...?). Kysy multa oisinko kiinnostunut emännöimään kutsut ja sanoin katsotaan. Nyt tulee päivittäin viestiä kännykkään, messengeriin ja sähköpostiin et millos ne kutsut pidetään. "Sinne sit täytyy leipoa ja niitten sun vieraiden täytyy ostella parilla sadalla vähintää tavaraa" ja blaah.. Sitten tulee jotain linkkejä kuvastoihin ja ohjeena et kerää kavereiltas kans listaa. Mua alkaa oikeesti ahistaa kun en ole mitään ees luvannu, enkä oo kyseisen henkilön kaa ees mitään hyviä tuttuja. Musta tollaset kutsut on ihan kivoja, jos siellä tavataan kavereita ja ohessa vaihellaan kuulumisia ja tilataan jotain. Mutta sit kun se on tota "osta, osta" juttua...niin ei kiitos.
Tämäkin esittelijä sanoi tuossa vielä, kun meitä vieraita oli enää kaksi että "nyt jos toinen teistä ottaa vielä kutsut niin sitten tämä emäntä saa tämän lahjan, JOS ne teidän vieraat tilaa vähintään 250 eurolla." Minä olin ihan että jasso juu. Sanoin sitten, että minun tuttavapiirini koostuu lähinnä kotiäideistä joilla ei todellakaan ole varaa ostella tuollaisia kippoja enkä voi olettaa että he tilaisivat yhteensä 250 eurolla tavaraa sieltä. En tosiaan ottanut kutsuja.
Vissii sit olit samoilla kutsuilla mihin mutkin kerettiin kutsua aika moneen otteseen?