O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:Onnea pennuista.
Kommentti tuohon, että lapsi näkee synnytyksen..
Olen ollut avustamassa useita koirien synnytyksiä, ja eräässä perheessä äiti vaati, että lapsien on saatava nähdä synnytys.. Valitettavasti sitten syntyikin pentu, jolla oli vatsahalkio. Oli tosi kurjaa kertoa lapsille, että nyt me sitten väännämme tältä pennulta niskat nurin. Tämäkään ei riittänyt, vaan sitten syntyi vielä pahemmin halkioitunut pentu, joka jouduttiin myös lopettamaan. Lapsille jäi tosi (toki kaikille jäi) paha mieli ja olivat pitkään nähneet pahoja unia aiheesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:Onnea pennuista.
Olen ollut avustamassa useita koirien synnytyksiä, ja eräässä perheessä äiti vaati, että lapsien on saatava nähdä synnytys.. Valitettavasti sitten syntyikin pentu, jolla oli vatsahalkio. Oli tosi kurjaa kertoa lapsille, että nyt me sitten väännämme tältä pennulta niskat nurin. Tämäkään ei riittänyt, vaan sitten syntyi vielä pahemmin halkioitunut pentu, joka jouduttiin myös lopettamaan. Lapsille jäi tosi (toki kaikille jäi) paha mieli ja olivat pitkään nähneet pahoja unia aiheesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja inkku:Onnea pennuista.
Jäi varmasti paha mieli,mutta eihän sitä nyt sentään tarvii lapsille näyttää ku niskat väännetään nurin.