Jippiiiii nyt meillä on niitä pentuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea pennuista.
Kommentti tuohon, että lapsi näkee synnytyksen..
Olen ollut avustamassa useita koirien synnytyksiä, ja eräässä perheessä äiti vaati, että lapsien on saatava nähdä synnytys.. Valitettavasti sitten syntyikin pentu, jolla oli vatsahalkio. Oli tosi kurjaa kertoa lapsille, että nyt me sitten väännämme tältä pennulta niskat nurin. Tämäkään ei riittänyt, vaan sitten syntyi vielä pahemmin halkioitunut pentu, joka jouduttiin myös lopettamaan. Lapsille jäi tosi (toki kaikille jäi) paha mieli ja olivat pitkään nähneet pahoja unia aiheesta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Pannaas vielä tällainen alien-kuva synnytyksestä :saint: Mun 4v poika näki yhden pennun syntymän. Enää ei tartte selitellä mistä lapset tulee..

Mahtava, kieli vaan vilkkaa ulkona :D

Ja tulipahan sitten pidettyä samalla pakollinen luento kukista ja mehiläisistä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja inkku:
Onnea pennuista.
Olen ollut avustamassa useita koirien synnytyksiä, ja eräässä perheessä äiti vaati, että lapsien on saatava nähdä synnytys.. Valitettavasti sitten syntyikin pentu, jolla oli vatsahalkio. Oli tosi kurjaa kertoa lapsille, että nyt me sitten väännämme tältä pennulta niskat nurin. Tämäkään ei riittänyt, vaan sitten syntyi vielä pahemmin halkioitunut pentu, joka jouduttiin myös lopettamaan. Lapsille jäi tosi (toki kaikille jäi) paha mieli ja olivat pitkään nähneet pahoja unia aiheesta :(

No mutta sekin on elämää. Kyllä minun poika tietää että kaikki elävä kuolee aikanaan. Mutta onneksi poika nyt näki iloisen perhetapahtuman, ja kaikki sujui hienosti.

Onnea pennuista.

Jäi varmasti paha mieli,mutta eihän sitä nyt sentään tarvii lapsille näyttää ku niskat väännetään nurin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Onnea pennuista.

Jäi varmasti paha mieli,mutta eihän sitä nyt sentään tarvii lapsille näyttää ku niskat väännetään nurin.

No eihän sitä tietenkään näytetty. Mutta näkihän lapset ne pennut, jotka oli aika karmean näköiset. JA olihan lapsille selitettävä, että miksi pennut pitää lopettaa. Lapset sitten hautasivat pennut pihamaalle.
Ajoin vain takaa sitä, että jos lapset olisivat odottaneet synnytyksen ajan toisessa huoneessa, niiden ei olisi tarvinnut tietää mitään epämuodostuneista pennuista. Lisäksi synnyttävä emo olisi varmasti ollut rauhallisempi jos vieressä ei olisi ollut hysteerisesti itkeviä lapsia.

Yhteistyössä