No ohhoh, onpas täällä käyny tänään keskustelu vilkkaana!=)
Vai on
Vaniljaisellakin nyt jännättävää vaikka niin rauhaisa sen suhteen piti vielä tämä kierto olla?

Toivotaan parasta, kipitäpäs nyt testaamaan ni saadaan muutkin tietää!
Ja
undercovergirl on "möykyn" kehitellyt!

Onhan se mahollista että niukat menkat tulee vaikka raskaana oliskin. Toki, en halua masentaa, mutta itellä ollu myös pari kertaa tässä yrityksen aikana vaan kolmepäiväset ja niukat menkat, ilman mitään sen kummempaa...: / Ja luulishan sen kyllä jo näkyvän...Mutta jollei nyt napannu ni uutta putkeen, voi olla että äkkiäkin pääsette hommiin jos kerran testi jo nyt semmosta näyttää
Haaveilija 82 Meillä on siis aika sama tilanne menossa...Mäkin(=mekin) täällä ootellaan tuloksia simppatesteistä, noin viikko sit kävi sen antamassa ja siellä oli sanottu et noin kaks viikkoa kestää tulosten tulo. Viiiiitsi et on odottavan aika pitkää!!:kieh:|O Vaikka mä olen toisaalta ihan asennoitunu siihen että siellä olis kaikki ok, ja että ei tässäkä kierrossa tietenkään tärppää, ja clomien alotusta vaan oottelen. Vaikka sitä haluis uskoa että se tärppikin on mahdollinen, ni nämä vuos ja 3kk on opettanu sen että tuskinpa vaan...:ashamed: Mitä sitä itteensä enempää turhia uskottelemalla kiusaa, ilmankin se menkkojen alku aina satuttaa henkisesti NIIN kovaa!
Kappas,
heinäneitokin on aika samassa jamassa, clomeja alottelet jos täti tulee vai? Toivotaan että se toivottu tulos tulis nyt sit niitten avustuksella jollei ilman:heart:
Näin täällä, oviksen ja piinailun välimaastossa. Ihan varma en ole mut luulen oviksen olleen eilen tai toissapäivänä, limoista päätellen.
Plussia kaikille, ihanaiset joululahjat jokaikiselle!!:heart:
kp 15/25-31