D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onko ne "sivumassa" ettei siinä heti kylpylän ja vastaanoton vieressä?Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:Ei tartte viedä liinavaatteita. Ja ne on sillain vierekkäin, ja tais olla niin et kaks on aina kiinni toisissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:Ei tartte viedä liinavaatteita. Ja ne on sillain vierekkäin, ja tais olla niin et kaks on aina kiinni toisissaan.
joo no mulle toi maksetaan ni otettava sen minkä saa ja kelpaa meille kyllä täysin en valita yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:Suosittelen kyllä rantahuvilaa, siinä on jo jotain yksityisyyttäkin... ja sauna.
Alkuperäinen kirjoittaja on:Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:Ei tartte viedä liinavaatteita. Ja ne on sillain vierekkäin, ja tais olla niin et kaks on aina kiinni toisissaan.
mut ei kai dildonen tarvii parisänkyy!???
usein käynti yrityksen nettisivuilla muuten auttaa..
olen sitä selannu mutten näe noita mitä on mitkäkin mökit kun teksti ei näy selkeesti.Alkuperäinen kirjoittaja on:Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:Ei tartte viedä liinavaatteita. Ja ne on sillain vierekkäin, ja tais olla niin et kaks on aina kiinni toisissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen sitä selannu mutten näe noita mitä on mitkäkin mökit kun teksti ei näy selkeesti.Alkuperäinen kirjoittaja on:Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:Ei tartte viedä liinavaatteita. Ja ne on sillain vierekkäin, ja tais olla niin et kaks on aina kiinni toisissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Soita sinne!!!
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Muistelenpa että sängyt on mallia kerrossänky eikä nuo asunnot ole mitään luksuslukaaleja. Talvella villasukat tarpeen kun vetää ovista ja ikkunoista. Itse en ole siellä ollut majoittuneena mutta toissatalvena viimeksi kävin kun oli ystävä perheineen siellä ja ajattelin kyllä että ei kiitos... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Me ollaan myös lähdössä Huhmariin. Meille on varattuna sellanen huvilamökki, onko nekin kiinnikkäin toisessa mökissä vai onko omaa rauhaa?
Eipä ne kaikki asunnot samanlaisia ole. Mutta ainakin tuo oli juuri noita perheloma-asuntoja (kyseessä tuettu loma) ja katsoin tuossa albumista kuvaa joka siltä reissulta on otettu ja kyllä meidän neiti kerrossängyn yläpetillä napottaa..Alkuperäinen kirjoittaja Täti Avulias:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Muistelenpa että sängyt on mallia kerrossänky eikä nuo asunnot ole mitään luksuslukaaleja. Talvella villasukat tarpeen kun vetää ovista ja ikkunoista. Itse en ole siellä ollut majoittuneena mutta toissatalvena viimeksi kävin kun oli ystävä perheineen siellä ja ajattelin kyllä että ei kiitos... :/
En ole koskaan nähnyt siellä kerrossänkyjä ja ollut useasti. Talvellakin oli ihan lämpöinen olla.