Joensuun Citymarket+Lassie-haalari-tarjous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oisin ostanut jätkälle tampereen sittarista, ei ollut kokoja. Neiti sai ihan perus lassien kaksiosaisena, eiköhän se kestä sen mitä on tarviskin. Joka tapauksessa kuravehkeet puetaan päälle aina, niin että ei tarvita mitään veden pitävää, supermaks hyper pukua. :D

Jätkälle (1v) ostin sitt seppälästä haalarin, vaikuttas ihan ok:lta sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
ai nii, katoitko heilistä mitä avajaistarjouksia oli keskustan anttilan uudel ruokapuolella? :O jugurtiti 10senttiä, pizzat 39senttiä, piirakat 99senttiä pss. candy king irtokarkit 3,99kilo... pakko käydä sielläkin :)

Hei onko noi anttilan tarjoukset vielä perjantaina? Mie kun en pääse kaupunkiin kun vasta huomenna.
Sillon kun Joensuun anttilan edellinen ruokakauppa loppuunmyytiin, hamstrasin kaikkia kuivajuttuja kärrikaupalla, nyt ne alkaa olla loppu. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Taitaa sittenkin olla niin kuin ajattelin että tuo 30 euron haalari on just se halvin!?Ja sen jälkeen tulee nää suprafillit ja techit ja viimeisimpänä tec!!

Halvin on Supertwill. En tosin ole nähnyt sitä muualla kuin Prismassa Osta pois-päivien tarjouksena, sekä Citymarketissa Mammuttimarkkinoilla viime syksynä. Se on semmoista kiiltävää kangasta. Kai ne tekee niitä ison erän juuri tuollaisia mammuttimarkkinoita tms varten.
Sitten on Supratech, jonka normaali hinta on jotain 36 euroa Cittarissa, kait.
Seuraavaksi kallein lienee Suprafill, kurahousukangas-alaosainen asu.
Sitten on G-tech ja Lassietec, joista saa pulittaa jo vähän enemmän: toisessa on vuoden puhkikulumattomuustakuu, ja toinen on vedenpitävä.
Näin mä olen asian sisäistänyt :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Taitaa sittenkin olla niin kuin ajattelin että tuo 30 euron haalari on just se halvin!?Ja sen jälkeen tulee nää suprafillit ja techit ja viimeisimpänä tec!!

Halvin on Supertwill. En tosin ole nähnyt sitä muualla kuin Prismassa Osta pois-päivien tarjouksena, sekä Citymarketissa Mammuttimarkkinoilla viime syksynä. Se on semmoista kiiltävää kangasta. Kai ne tekee niitä ison erän juuri tuollaisia mammuttimarkkinoita tms varten.
Sitten on Supratech, jonka normaali hinta on jotain 36 euroa Cittarissa, kait.
Seuraavaksi kallein lienee Suprafill, kurahousukangas-alaosainen asu.
Sitten on G-tech ja Lassietec, joista saa pulittaa jo vähän enemmän: toisessa on vuoden puhkikulumattomuustakuu, ja toinen on vedenpitävä.
Näin mä olen asian sisäistänyt :xmas:

Aijuu.No sitä minäkin ettei niitä halvimpia paljon oo sit näkynyt..Sen takia olen luullut että se 30 euron haalari on halvin ja huonolaatuisin.Mutta siis ei olekaan.Hyvä tietää :)

Yhteistyössä