M
mirkkuli
Vieras
Millaista aluetta?
Muutetaan miehen töiden takia Joensuuhun huhtikuussa. Onko täällä paljon joensuulaisia?
Muutetaan miehen töiden takia Joensuuhun huhtikuussa. Onko täällä paljon joensuulaisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirkkuli:Siis onko tää rantakylä jotain huonoa aluetta oikeesti? Hitto kun tuo ukko ei voi asioista ottaa selvää ennen ku ottaa asunnon vastaan. Meillä asunto jossain ruorikadulla tai ruoritiellä tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja mirkkuli:Siis onko tää rantakylä jotain huonoa aluetta oikeesti? Hitto kun tuo ukko ei voi asioista ottaa selvää ennen ku ottaa asunnon vastaan. Meillä asunto jossain ruorikadulla tai ruoritiellä tms.
No siinä on ainakin ihan vieressä ostoskeskus ja palvelut.Kaupungin vuokra asunnoissa asuu porukkaa laidasta laitaan,joten voipi olla rauhatonta tai rauhallista,vaikea sanoa..Tuo alue vaikuttaa aika vilkkaalta.
niinpä..mekin niin rauhallisella alueella ja juu taas oli joku päässyt lehteen yhteen palstaan tuol eka kadulla you know niin siiis tääl kni...Alkuperäinen kirjoittaja minnahuu:Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja mirkkuli:Siis onko tää rantakylä jotain huonoa aluetta oikeesti? Hitto kun tuo ukko ei voi asioista ottaa selvää ennen ku ottaa asunnon vastaan. Meillä asunto jossain ruorikadulla tai ruoritiellä tms.
No siinä on ainakin ihan vieressä ostoskeskus ja palvelut.Kaupungin vuokra asunnoissa asuu porukkaa laidasta laitaan,joten voipi olla rauhatonta tai rauhallista,vaikea sanoa..Tuo alue vaikuttaa aika vilkkaalta.
me asutaan ihan viereisel kadulla ja on ollu rauhallista!!!!ei ole sellasta paikkaa missä joku ei duunais jotaki..
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Riippuu ihan kadusta, ja sielläkin esim. huonomaineinen Latolankatu on toisesta päästä ns. huonoa aluetta, ja kadun toisessa päässä on omistusasuntoja&ihan rauhallista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rantakylä:joo, yleistettynä näin, kerrostaloissa tapahtuu--myös rantakylässä! minun mielestä kyllä pahimmat ovat painuneet utraan hyttitien maastoon. rantakylässä on myös paljon rauhallista rivi ja okt aluetta. ikäni täällä asuneena voin suositella.
ainut ihmetystä herättävä asia on yhden alueen koulun toiminta. ensi syksynä ei tule enää uutta ykkösluokkaa, vaan norm. pataluodon kouluun menevät oppilaat joutuvat rantakylän tai utran kouluun. eikä tämä varmaan nyt ekana syksynä olekkaan paha, mutta kunhan näihin kahteen kouluun tulee useamman vuoden oppilaat, niin miten tilat riittää, ja mitkä ovat oppilasmäärät luokilla?!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja rantakylä:joo, yleistettynä näin, kerrostaloissa tapahtuu--myös rantakylässä! minun mielestä kyllä pahimmat ovat painuneet utraan hyttitien maastoon. rantakylässä on myös paljon rauhallista rivi ja okt aluetta. ikäni täällä asuneena voin suositella.
ainut ihmetystä herättävä asia on yhden alueen koulun toiminta. ensi syksynä ei tule enää uutta ykkösluokkaa, vaan norm. pataluodon kouluun menevät oppilaat joutuvat rantakylän tai utran kouluun. eikä tämä varmaan nyt ekana syksynä olekkaan paha, mutta kunhan näihin kahteen kouluun tulee useamman vuoden oppilaat, niin miten tilat riittää, ja mitkä ovat oppilasmäärät luokilla?!
Missä pataluodon koulu??? onks se toi mikä sivan lähellä koulukadulla???
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja rantakylä:joo, yleistettynä näin, kerrostaloissa tapahtuu--myös rantakylässä! minun mielestä kyllä pahimmat ovat painuneet utraan hyttitien maastoon. rantakylässä on myös paljon rauhallista rivi ja okt aluetta. ikäni täällä asuneena voin suositella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja rantakylä:joo, yleistettynä näin, kerrostaloissa tapahtuu--myös rantakylässä! minun mielestä kyllä pahimmat ovat painuneet utraan hyttitien maastoon. rantakylässä on myös paljon rauhallista rivi ja okt aluetta. ikäni täällä asuneena voin suositella.
Se on siinä Rantakylän uimahallin vieressä. Ja eikös ne siirrä niitä luokkia ainakin osaks homeongelman takia..? Rantakylä on rakennettu 1970- ja 1980-lukujen vaihteessa ja siellä asuu nykysin paljon myös eläkeläisiä. Omakotitaloista on lapset kasvanu aikoja sitten, joten ikäluokat on ala-asteilla vähentyneet. Ja uudet asuinalueet on rakentunu Utran koulun alueelle.
Ruoritiellä on myös kaupungin asuntoja, jotka tosin rempattiin joskus vuosituhannen vaihteessa EU-rahalla ainakin ulkosivuilta. Sillon saatto vuokrat nousta ja pahin porukka siirtyy Utraan. Sitä ennen pihassa juoksenteli alastomia humalaisia ja huumeveikkoja puukko jalassa... Tossa Pataluodon koulun edessä on leikkipuisto, jossa teinit ryyppää ja kaupungin valaistu "auditorio-mallinen" levähdyspuisto, joka on syystäkin nimetty juoppojen pallobaariks.. Latolankadulla puolestaan on sattunu viimevuosina mm. ampumavälikohtauksia ja piiritystilanteita.
Ite oon asunu Rantakylässä 10-vuotiaaksi ja jälleen opiskeluaikana 20-27-vuotiaana. Nykysin porukat asuu siellä vuokralla. Enemmän siellä tosiaan taitaa olla vanhuksia ja opiskelijoita nykysin kun levotonta porukkaa. Ja onhan se edelleen Joensuun suurin kaupunginosa, joten kaikkea mahtuu mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja rantakylä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja rantakylä:joo, yleistettynä näin, kerrostaloissa tapahtuu--myös rantakylässä! minun mielestä kyllä pahimmat ovat painuneet utraan hyttitien maastoon. rantakylässä on myös paljon rauhallista rivi ja okt aluetta. ikäni täällä asuneena voin suositella.
Se on siinä Rantakylän uimahallin vieressä. Ja eikös ne siirrä niitä luokkia ainakin osaks homeongelman takia..? Rantakylä on rakennettu 1970- ja 1980-lukujen vaihteessa ja siellä asuu nykysin paljon myös eläkeläisiä. Omakotitaloista on lapset kasvanu aikoja sitten, joten ikäluokat on ala-asteilla vähentyneet. Ja uudet asuinalueet on rakentunu Utran koulun alueelle.
Ruoritiellä on myös kaupungin asuntoja, jotka tosin rempattiin joskus vuosituhannen vaihteessa EU-rahalla ainakin ulkosivuilta. Sillon saatto vuokrat nousta ja pahin porukka siirtyy Utraan. Sitä ennen pihassa juoksenteli alastomia humalaisia ja huumeveikkoja puukko jalassa... Tossa Pataluodon koulun edessä on leikkipuisto, jossa teinit ryyppää ja kaupungin valaistu "auditorio-mallinen" levähdyspuisto, joka on syystäkin nimetty juoppojen pallobaariks.. Latolankadulla puolestaan on sattunu viimevuosina mm. ampumavälikohtauksia ja piiritystilanteita.
Ite oon asunu Rantakylässä 10-vuotiaaksi ja jälleen opiskeluaikana 20-27-vuotiaana. Nykysin porukat asuu siellä vuokralla. Enemmän siellä tosiaan taitaa olla vanhuksia ja opiskelijoita nykysin kun levotonta porukkaa. Ja onhan se edelleen Joensuun suurin kaupunginosa, joten kaikkea mahtuu mukaan.
koillisväylän varrelta isot uudet okt-alueet, lapset käyvät rantakylän koulua! eivät utran..