Olipa nyt oikea tai feikki tämä katoaminen, niin toivottavasti pääsee nyt oikeasti hoitoon ja saa asiansa kuntoon... mikäli siis vielä on hengissä
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Varmana istuu jossain pyörävarastossa tai kellarissa ja odottaa et sais "katoamisellaan" kohun aikaiseks.
Tää mullekin tuli ekana mieleen.Toivottavasti näin.
Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Mä kävin lukemassa Julia Tukiaisen ja sitten tämän Artsin sivuja. Ihan ihmejuttuja... Varsinkin tämän Julian seinällä. Silmät pyöreenä luin ja ihmettelin. Jos Johanna Tukiainen on jotenkin "sekaisin elämästä", sitä samaa on kyllä tämä hänen siskonsakin... Taitais olla joku ryhmäterapia heille tarpeen...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Mä kävin lukemassa Julia Tukiaisen ja sitten tämän Artsin sivuja. Ihan ihmejuttuja... Varsinkin tämän Julian seinällä. Silmät pyöreenä luin ja ihmettelin. Jos Johanna Tukiainen on jotenkin "sekaisin elämästä", sitä samaa on kyllä tämä hänen siskonsakin... Taitais olla joku ryhmäterapia heille tarpeen...
hitsi kun ei pääse lukemaan niitä, nyyh.
Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Mä kävin lukemassa Julia Tukiaisen ja sitten tämän Artsin sivuja. Ihan ihmejuttuja... Varsinkin tämän Julian seinällä. Silmät pyöreenä luin ja ihmettelin. Jos Johanna Tukiainen on jotenkin "sekaisin elämästä", sitä samaa on kyllä tämä hänen siskonsakin... Taitais olla joku ryhmäterapia heille tarpeen...
Siis Julialla ja tällä Artolla on avoin seinä, niitä pääse lukemaan kuka vaan. Niin no pitää siis olla rekisteröityneenä facebookkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Mä kävin lukemassa Julia Tukiaisen ja sitten tämän Artsin sivuja. Ihan ihmejuttuja... Varsinkin tämän Julian seinällä. Silmät pyöreenä luin ja ihmettelin. Jos Johanna Tukiainen on jotenkin "sekaisin elämästä", sitä samaa on kyllä tämä hänen siskonsakin... Taitais olla joku ryhmäterapia heille tarpeen...
Siis Julialla ja tällä Artolla on avoin seinä, niitä pääse lukemaan kuka vaan. Niin no pitää siis olla rekisteröityneenä facebookkiin.
ei pääse jos ei ole yhteisiä tuttavia kaverilistoilla. testasin kyllä jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja bertta:Mä kävin lukemassa Julia Tukiaisen ja sitten tämän Artsin sivuja. Ihan ihmejuttuja... Varsinkin tämän Julian seinällä. Silmät pyöreenä luin ja ihmettelin. Jos Johanna Tukiainen on jotenkin "sekaisin elämästä", sitä samaa on kyllä tämä hänen siskonsakin... Taitais olla joku ryhmäterapia heille tarpeen...
ei pääse jos ei ole yhteisiä tuttavia kaverilistoilla. testasin kyllä jo![]()
Kyllä mä pääsen lukemaan Arton ja Julian seinää eikä todellakaan ole yhteisiä tuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kyllä mä pääsen lukemaan Arton ja Julian seinää eikä todellakaan ole yhteisiä tuttuja.
ai, mä en pääse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kyllä mä pääsen lukemaan Arton ja Julian seinää eikä todellakaan ole yhteisiä tuttuja.
ai, mä en pääse![]()
Outoo :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihminen joka käyttäytyy miten kyseinen ihminen on käyttäytynyt ei varmasti ole mitenkään tasapainoinen. sillä on varmasti huono-olla ja en ihmettele jos ois halunnu lopettaa elämänsä. toivottavasti näin nyt ei kuitenkaan ole ja saisi apua ja elämänsä kuntoon.
onhan johannaa haukuttu ja paljon julkisuudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Hmmmm, mä pääsen tuksunki sivuja kattomaanAika härski ämmä.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:Jännä, et Tuksu sanoo rakastavansa vain kolmea ihmistä: isäänsä, exäänsä ja Juliaa...mihis toinen sisko on jääny? :O