Joka kymmenes pettää lapsiperheissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja biiba:
Alkuperäinen kirjoittaja paradies:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Joskus tuntuu, että tuloksen pitäisi olla "joka kymmenennessä lapsiperheessä ei ole petetty".

En sit tiedä onko mun tuttavaperheeni jotenkin omituisia, mutta suurimmassa osassa ei kyllä ole tietääkseni petetty.
Itse en ole nykyistä miestäni pettänyt, enkä usko että näin tuleekäymäänkään. Luotan myös mieheeni ja olen varma ettei hänkään ole pettänyt.
Exäni kyllä petti useammankin kerran ja itse sitten "kostoksi" myös.

ei niistä juuri puhuta ja kuinka moni jää kiinni.. kyllä sitä on jokapuolella. Itse olen ollu vuosia baarissa töissä ja aikoinaan levillä, siellä todella moni pettää. Itse en päästäis miestäni leville"yksin",aika hurjaa se touhu..

Heh, mun mies tykkää pohjoisesta ja mä en ole käynyt Oulua korkeemmalla ;) Mennään nyt sit uudeksivuodeksi Rukalle. Mies ei kuulemma tykkää Levistä yhtään, on niin "diiva-paikka", haluaa olla rauhassa. Ja näin on ollut jo ennen meidän suhdetta. Hyvä hyvä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Levi:
Siis onko toi Levi oikeesti niin paha kuin puhutaan. Sekoaako siellä kaikki? Pistetäänkö siellä jotain poronsarvijauhetta kaikkiin juomiin vai mitä siellä tapahtuu?

On se aika paha paikka..Siellä ei sinua kukaan tunne niinkuin kotikaupugissa ja viinaa juodaan aamusta iltaan(vaikka muuta varmasti väitetään),siellä otetaan ilo irti kun kotona ei varmasti saada koskaan tietää mitä tehdään. Oli sitä aika surullista seurata ku tajus kuinka moni pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Komppaan Gloriaa ihan täysillä.

Mä laitoin tiiätkö kymmenen perhettä oikein paperille ja mietin tätä asiaa.. Laskin oman epäonnistuneen avioliiton myös mukaan tokikin. Aika rumat tilastot mun mielestä :|
Ja näiden pariskuntien keski-ikä on reilusti päälle 30 v.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Levi:
Siis onko toi Levi oikeesti niin paha kuin puhutaan. Sekoaako siellä kaikki? Pistetäänkö siellä jotain poronsarvijauhetta kaikkiin juomiin vai mitä siellä tapahtuu?

:D tekosyitä kaikki. Kyllähän se niin menee, että siellä meno on aika villiä.

Voi, ihania sinkkuaikoja, ja pitkiä viikonloppuja Levin pirskeissä =D

Joskus tuntuu, että tuloksen pitäisi olla "joka kymmenennessä lapsiperheessä ei ole petetty".

En sit tiedä onko mun tuttavaperheeni jotenkin omituisia, mutta suurimmassa osassa ei kyllä ole tietääkseni petetty.
Itse en ole nykyistä miestäni pettänyt, enkä usko että näin tuleekäymäänkään. Luotan myös mieheeni ja olen varma ettei hänkään ole pettänyt.

Tätä minäkin ihmettelin, että pyörinkö jotenkin oudoissa ympyröissä, vai miten tuo on mahdollista. Ja joku sanoi, ettei kaikki jää kiinni, mutta luulisi että jos 9 kymmenestä pettää ja heistä puolet ovat kertoneet puolisolleen, niin jonkun verran olisi noita pettämisiä minunkin tuttavapiirissä korviini kantautunut.

Ja itsekään en pysty tuosta miehestä sanomaan, mutta aika uskomattomalta se tuntuisi. Lapsien syntymän jälkeen mies on ollut pari kertaa koko yön poissa kotoa ja nekin työmatkoja. Vapaa-aikana ei kyllä ole koskaan ollut sillä tavalla kadoksissa, etten saisi häntä esim puhelimella kiinni jne.

Miten on muuten mahdollista että niin moni on täälläkin varmoja että suurin osa pettää, mutta kuitenkin pettäminen tuomitaan jyrkästi. Jos vaikka yli puolet ihmisistä pettää, niin eikö luulisi että suunnilleen sama osuus ihmisistä hyväksyy sen?

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Komppaan Gloriaa ihan täysillä.

Mä laitoin tiiätkö kymmenen perhettä oikein paperille ja mietin tätä asiaa.. Laskin oman epäonnistuneen avioliiton myös mukaan tokikin. Aika rumat tilastot mun mielestä :|
Ja näiden pariskuntien keski-ikä on reilusti päälle 30 v.

Sama täällä. Niin sama...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten on muuten mahdollista että niin moni on täälläkin varmoja että suurin osa pettää, mutta kuitenkin pettäminen tuomitaan jyrkästi. Jos vaikka yli puolet ihmisistä pettää, niin eikö luulisi että suunnilleen sama osuus ihmisistä hyväksyy sen?

Monella on sellainen kaksinaismoralistinen ajatusmaailma, että itse saa pettää, mutta kumppanilta vaaditaan uskollisuutta.

Monella on sellainen kaksinaismoralistinen ajatusmaailma, että itse saa pettää, mutta kumppanilta vaaditaan uskollisuutta.

sit on vielä nää et sitä ei lasketa jos on humalassa tai jos se tapahtuu polttareissa tai muiss aukkojen juhlissa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

sit on vielä nää et sitä ei lasketa jos on humalassa tai jos se tapahtuu polttareissa tai muiss aukkojen juhlissa.

heh toi on siis muissa ukkojen juhlissa mutta kyllä toi aukkojen juhlatkin on ihan hyvä nimitys niille pirskeille.

Tätä minäkin ihmettelin, että pyörinkö jotenkin oudoissa ympyröissä, vai miten tuo on mahdollista. Ja joku sanoi, ettei kaikki jää kiinni, mutta luulisi että jos 9 kymmenestä pettää ja heistä puolet ovat kertoneet puolisolleen, niin jonkun verran olisi noita pettämisiä minunkin tuttavapiirissä korviini kantautunut.

Ja itsekään en pysty tuosta miehestä sanomaan, mutta aika uskomattomalta se tuntuisi. Lapsien syntymän jälkeen mies on ollut pari kertaa koko yön poissa kotoa ja nekin työmatkoja. Vapaa-aikana ei kyllä ole koskaan ollut sillä tavalla kadoksissa, etten saisi häntä esim puhelimella kiinni jne.

Pettämiseen ei tarvita yötä,se onnistuu autontankkausmatkalla,työmatkalla,kauppareissulla,veljeäkävinmoikkaamassa,olin futistreeneissä,olin töissä,hain perheelleni pizzaa ja pizzeriassa vähän kesti.
Tuossa yhden ukkomiehen selitykset mm.

Ei ihme jos pettää. Kotona huutava lapsi ja pulskistunut vaimo joka näyttää pelättimeltä jota ei seksi vois vähempää kiinnostaa. Melkeen jopa ymmärrän. Ja ihmettelen että miten vaan muka joka kymmenes.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Olika tää siitä keskustelupalstan sivulla olleen kyselyn tulos :D En välttämättä kovin tarkkana tulosta pidä silloin..

Jos tältä palstalta kysyttäisi niin vastaus olisi kaikki pettää :D , joskus ihan säälittää näiden ajatus maailma, mahtaa elämä olla synkkää.

Ei ihme jos pettää. Kotona huutava lapsi ja pulskistunut vaimo joka näyttää pelättimeltä jota ei seksi vois vähempää kiinnostaa. Melkeen jopa ymmärrän. Ja ihmettelen että miten vaan muka joka kymmenes.

ei se aina koti oloissa ole syy.. on nähty eräänki miehen itkevän aamun loiventavaa juoden kun petti vaimoaan jota rakastaa eikä halua erota.. kuulema"hetki"vaan vei..silloin sanoin suoraan että älä kerro,itse joudut sydämmessä tekosesi kantamaan ja ole hyvä vaimolles äläkä enää petä.

Mä olen sanonut miehelleni, ettei minulle saa kertoa, jos on pettänyt. Mitä minä sillä tiedolla teen? Kertoo sitten jos suhteesta ulos haluaa ja silloinkaan ei saa sanoa syyksi jotain toista. En halua tietää asioita, jos ne eivät vaikuta arkeeni. Minun kärsimykseni ei puhdista mieheni omaatuntoa.

ja samoin toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

Pettämiseen ei tarvita yötä,se onnistuu autontankkausmatkalla,työmatkalla,kauppareissulla,veljeäkävinmoikkaamassa,olin futistreeneissä,olin töissä,hain perheelleni pizzaa ja pizzeriassa vähän kesti.
Tuossa yhden ukkomiehen selitykset mm.

Niin mutta koskaan ei ole ollut kadoksissa tai tankkausreissut venyneet niin, että voisi olettaa jotain tapahtuneen. Tai jos puoli tuntia riittää koko settiin, niin sitten ehkä. Ja usein kuitenkin soitan perään esim toisiko samalla maitopurkin kaupasta. Ja sanoinhan, etten voikaan olla täysin varma, mutta aikalaista sattumaa kyllä olisi, että niiden puolituntisten aikana, jotka venähtävät vaikka sillä pizzeriareissulla enkä ole soittanut perään, olisikin pahoilla teillä.

Siinä vaiheessa voisi kyllä miettiä, miksi kotona on pulskistunut vaimo joka näyttää pelättimeltä, ja jota seksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja oikeuttaako samanlainen tilanne myös naisen pettämään, tuskin.

Miksi tällä palstalla syyllistetään lasta hoitava nainen? Oletan että olet itsekin nainen.

Mäkään en usko siihen, että luku on noin pieni.

Ööh, jos mä mietin lähipiirin lapsiperheitä, niin luvut on aika karmaisevat. Ihan äkkiä mietittynä kymmenestä tuntemastani perheestä yhdessä kumpikaan vanhemmista ei ole tiettävästi pettänyt, neljässä tuntemassani perheessä molemmat vanhemmista on pettänyt ja viidessä tuntemassani perheessä ainoastaan toinen vanhemmista on pettänyt.

Semmosta.

Jännä juttu, kun mun läheisissä kavereissa ei olla petetty, eikä erottukaan. Johtuisko tuo myös minkälaisia kavereita valitsee, mulla ja kavereilla korkea moraali.

Tuli tästä mieleen, että mua ällöttää niin älyttömästi ystäväni käytös.. On itse vasta eronnut ja nyt sinkkuhuumassa käy useasti panemassa sellaista 4 lapsen reissuiskää eri hotelleissa lähikaupungeissa.. :x En pysty ymmärtämään.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Mäkään en usko siihen, että luku on noin pieni.

Ööh, jos mä mietin lähipiirin lapsiperheitä, niin luvut on aika karmaisevat. Ihan äkkiä mietittynä kymmenestä tuntemastani perheestä yhdessä kumpikaan vanhemmista ei ole tiettävästi pettänyt, neljässä tuntemassani perheessä molemmat vanhemmista on pettänyt ja viidessä tuntemassani perheessä ainoastaan toinen vanhemmista on pettänyt.

Semmosta.

Jännä juttu, kun mun läheisissä kavereissa ei olla petetty, eikä erottukaan. Johtuisko tuo myös minkälaisia kavereita valitsee, mulla ja kavereilla korkea moraali.

Joopajoo.. "minä ja minun kaverit"katsotaan kymmenen vuoden päästä uusiksi:D

niin monesti se lapsi ei huutaisi siellä jos mies vaikka pitäisi lasta sylissä, leikkisi hänen kanssaan, tekisi lapselle (ja vaimolleen) ruokaa jne eli jos mies käyttäisi sen ajan kotiinsa minkä käyttää muita panemiseen.

Yhteistyössä