Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:tuota... mä näin tuon videon youtubessa ja ihmettelen kyllä tätä kohua. video oli toki mauton, sitä en kiellä, mutta ei siinä mun mielestä ollut mitään viitteitä siihen että joku todella suunnittelisi maaningalla mitään vastaavaa kuin jokelassa. päivämäärä oli tyyliin 23.56.5968 ja "ampujalle" oli siihen kuvan päälle piirretty partaa, viiksiä ja tupakka suuhun... semmoista pikkupoikatouhua mun mielestä.
läksytyksen ansaitsee poika, kun vakavalla asialla pilailee, ei muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja anni:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:tuota... mä näin tuon videon youtubessa ja ihmettelen kyllä tätä kohua. video oli toki mauton, sitä en kiellä, mutta ei siinä mun mielestä ollut mitään viitteitä siihen että joku todella suunnittelisi maaningalla mitään vastaavaa kuin jokelassa. päivämäärä oli tyyliin 23.56.5968 ja "ampujalle" oli siihen kuvan päälle piirretty partaa, viiksiä ja tupakka suuhun... semmoista pikkupoikatouhua mun mielestä.
läksytyksen ansaitsee poika, kun vakavalla asialla pilailee, ei muuta.
peesi.
mutta toivottavasti nämä muut pelleilijät ottavat tästä opikseen.
kyllä ne poliisit kiinni saa,joten jos loppuis noi älyttömällä asialla leikkiminen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja olipa huonosti tietotekniikkaa osaava nuori kun ei osannut julkaista sitä videota anonyymisti, en usko että tulee mitään tuomiota. poliiseille korkeintaan valtuuksien ylittämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja olipa huonosti tietotekniikkaa osaava nuori kun ei osannut julkaista sitä videota anonyymisti, en usko että tulee mitään tuomiota. poliiseille korkeintaan valtuuksien ylittämisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Hyvä. Opettaa teinille mikä on oikein ja mikä ei ja antaa toivottavasti samalla varoituksen muille "pilailijoille".
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Ei muuta kuin kaks vuotta linnaa ja julkisesti tiedotetaan, että seuraava saa saman kerrottuna kahdella. V....taa nämä idiootti-apinat, jotka muka leikillään tekevät nyt tämmöisiä sairaita piloja. Mitä lie kulkee tuonkin tenavan päässä, jos mitään.