Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oisin tossa kans ollut menossa aamuhölkälle, mutta pakkasta sen verran näin aamusta että pitänee katsoa sitten päivälläAlkuperäinen kirjoittaja Hummeri:Jep kuudelta nousin ylös ja kahvia kohta pannullinen mennyt.
Ulkona rapsakka ilma tässä mietin kehtaisko lenkille lähtee liukastelemaan. Eilen kun meinas persuus mustua kun liukastelin tunnin eikä hiekkaa ollut hitustakaan tiellä.Nyt tuntuu kyllä luissa eilinen![]()
Ja Oikein hyvät huomenet!
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä oisin tossa kans ollut menossa aamuhölkälle, mutta pakkasta sen verran näin aamusta että pitänee katsoa sitten päivälläAlkuperäinen kirjoittaja Hummeri:Jep kuudelta nousin ylös ja kahvia kohta pannullinen mennyt.
Ulkona rapsakka ilma tässä mietin kehtaisko lenkille lähtee liukastelemaan. Eilen kun meinas persuus mustua kun liukastelin tunnin eikä hiekkaa ollut hitustakaan tiellä.Nyt tuntuu kyllä luissa eilinen![]()
Ja Oikein hyvät huomenet!Josko lauhtuis hiukan . Se aamulenkki vaan antaa aina kivasti energiaa koko päivään.
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Mä oisin tossa kans ollut menossa aamuhölkälle, mutta pakkasta sen verran näin aamusta että pitänee katsoa sitten päivälläAlkuperäinen kirjoittaja Hummeri:Jep kuudelta nousin ylös ja kahvia kohta pannullinen mennyt.
Ja Oikein hyvät huomenet!Josko lauhtuis hiukan . Se aamulenkki vaan antaa aina kivasti energiaa koko päivään.
Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:marabou oikein hyvää päivää lenkkeilyn merkeissä :wave:
Minä nimittäin lähden nyt menemään ja nauttimaan hämärästä ja kirpeästä pakkasesta.