Joko nämä uudet kuvat Tukiaisesta täällä nähty:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "titta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuinkas se noin paljon on lihonu? jotenkin säälittää kun sille vaan nauretaan :( vaikka suomi on pullollaan tuon kokoluokan naisia, niin kyllähän sitä tietenkin voisi peiliin katsoa ennen kuin kotoaan poistuu, itse taidan jo olla hoikempi kun tuksu mitat 165/70kg, mutta en silti kuunapäivänä laittaisi noin kurveja nuolevia vaatteita päälleni, en tahdo että vatsamakkarat tursuilee mistään.

mikäs se seesamestreetin yks hahmo, se sellainen tyttöpossu on nimeltään? sit jos joku sais kuvan siitä tänne..tuli heti jotenkin se mieleen.. en tiedä onko se sit hyvä vai paha :)

:laugh: Tän jälkeen ei enää tekis kipeetä mennä biksuissa laulaa karaokee :laugh: Viittii vielä laulaa ettei tarvi kun barbivaatteen ja meikkipussin....tarvishan...ison viltin ja kokovartalopeilin sekä taksin kotiin!!

"höh" no mä olen kans täys rantavalas ja vielä viimesilläni raskaana ja silti kyllä toi jakso naurattaa. Ehkäpä juuri siksi, kun olen itte tasan samaa kokoa normisti ellen isompikin, mutta ei tulis oikeesti mieleen ikinä maalimassa vetää tommosta mekkoo niskaan ei ei ja ei.

No jo on ottanu nainen vähän kiloja itselleen.
Ja muka kokoa SMALL,ehkö unelmissaan.
Meikkaustaidotkin omaa luokkaansa.

Itse olen ollut 170/86 ja kyllä Jossu on paukauttanut aikaa sitten ton painon yli.

Yhteistyössä