Joko nyt saa iloita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Alle 8 viikkoa laskettuun aikaan, riskiraskaus, keskenmeno mikä ei ollutkaan keskenmeno. Takana 3 keskenmenoa 5 vuoden aikana. Tää on ensimmäinen onnistunut raskaus (vaikkei sujunutkaan ihan normaalisti) ja luomuna tärppäs. Riskejä ei enää ole ja eilen ultrassa kaikki näytti hyvältä.

Joko tästä raskaudesta nyt saa iloita ja alkaa valmistautumaan siihen että meille VIHDOIN IHAN OIKEESTI tulee IHAN OIKEA VAUVA?

Oujee :D Ihanaa!

Mulla ei ollut riskiraskaus mutta pelkäsin ekan kohdalla niin julmetusti keskenmenoa koko raskauden että kun synnytys alkoi niin menin ihan paniikkiin ja juoksin miehen luokse että "nyt se keskenmeno tuli!". Mies katsoi mua vähän kummissaan kun viikkoja oli kuitenkin kasassa 40+5....

Oujee :D Ihanaa!

Mulla ei ollut riskiraskaus mutta pelkäsin ekan kohdalla niin julmetusti keskenmenoa koko raskauden että kun synnytys alkoi niin menin ihan paniikkiin ja juoksin miehen luokse että "nyt se keskenmeno tuli!". Mies katsoi mua vähän kummissaan kun viikkoja oli kuitenkin kasassa 40+5....

En yhtään ihmettelis vaikka mäkin reagoisin noin... :D On niin epätodellinen olo...

Mikähän mulla on ku ihan tippa silmässä oon täällä (musta on tullut hirvee herkkis noiden lasten myötä kyllä... apua :D ). Pidän peukkuja pystyssä että kaikki vaan sujuu hyvin :)

Saa iloita. Mun lapsi on syntynyt 31+viikoilla ja selvisi hienosti, joten vaikka sinun synnytyksesi käynnistyisikin nyt niin vauvalla on mahtavat mahdollisuudet selvitä. Onnea teille tulevasta pienokaisesta!!!

Musta jokainen odottaja saa iloita ihan koska tykkää, vaikka 4+1 mun puolesta. Itse en uskaltanut jälkimmäisessä raskaudessa iloita kuin vasta sitten kun vauva oli syntynyt elossa. Niin kauan pelkäsin menettäväni hänet.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä