Joko se Anatolia meni synnyttämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itte menit :snotty:

Kävin kyllä äitiyspolilla lääkärillä, ja parissa sivulauseessa puhuivat käynnistämisestä, mutten halunnut. Miksi haluaisin, kun minä voin hyvin, vauva voi hyvin, lapsivettä on sopivasti, istukka ja napanuora pelittää...ts. mun mielestä ihan turha alkaa väkisin sotkeutumaan luontoäidin suunnitelmiin tässä vaiheessa. Sitäpaitsi käynnistys sattuu :attn:

Viikon päästä menen uudestaan, ja sitten voi olla että jo käynnistelläänkin, mutta elän siinä toivossa että ipana syntyisi jo tällä viikolla. Tänään ei kuulemma synny, sanoi lääkäri: vauva teki hengitystreenejä, ja vauvat kuulemma lopettaa ne treenit noin vuorokausi ennen syntymää.

3500 g on tämän sokerivauvan painoarvio, eli viikkoja pikkaisen pienempi (vastasi vissiin 38+0 ja nyt on 40+3).

No jaa, se mun pettämättömistä enneunista sit :D

Ei mulla oo mitään kiirettä: Nyt kun selvis se että sektiossa laitetaan katetri niin sekin vaihtoehto pelottaa ihan perkeleesti, mä voisin olla raskaana niin pitkään että joku keksii jonkun kolmannen keinon saada baby pois mahasta.

Sitä paitsi mun mies lähti töihin 600km päähän enkä tiä koska tulee takaisin (eikä huvittanut edes kysyä kun niin alkoi moinen ilmoitus vituttaa) eikä lapsenvahteja oo tällä hetkellä (paitsi toi meidän 14v esikoinen) niin parempi ois että tää tosiaan pysyis vielä sisuksissa. Tosin mun tuurilla syntyy varmaan ihan piruuttaankin ens yönä. Huoh.

Yhteistyössä