?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tule toista kierrosta, Sale on ja pysyy pressana
Mitä ihmettä sä sönkötät?Tuleehan se toinen kierros, siinä on ehdokkaina kaksi eniten ääniä saanutta ehdokasta!
Mitä ihmettä sä sönkötät?![]()
Presidentinvaalit ovat kaksivaiheiset, ensin äänestetään niin että tiedetään, että ketkä ovat 2 eniten ääniä saanutta ehdokasta ja näistä sitten toisella kierroksella äänestetään voittaja!
Presidentinvaalit ovat kaksivaiheiset, ensin äänestetään niin että tiedetään, että ketkä ovat 2 eniten ääniä saanutta ehdokasta ja näistä sitten toisella kierroksella äänestetään voittaja!
Tässä on toinen, jolla on aikoinaan tainnut jäädä "Lähihoitajan yhteiskuntaoppi" lukematta.
Olipa typerä ja lapsellinen kommentti. Lähihoitajat ei liity mitenkään tähän asiaan joka pitäisi tietää ihan peruskoulun perusteella. Itse olen sekä lähihoitaja että sairaanhoitaja eikä mun älyssä ole mitään vikaa. Sun älystä en kuitenkaan menisi takuuseen kommenttisi perusteella.Tässä on toinen, jolla on aikoinaan tainnut jäädä "Lähihoitajan yhteiskuntaoppi" lukematta.