Joko seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Assi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Assi

Vieras
Sektio tehtiin 2 vkoa ja 2 pvää sitten... Kovasti tekis jo mieli vällyjen väliin niin mulla kuin miehelläkin. Kortsua ei voida käyttää kun on paha kumi allergia, jälkivuotoa tulee vielä, mutta vuoto on vähäistä. Joko seksiä uskaltaisi "kopaista"?

Ehkäisy kuntoon ja sitten vasta hommiin. Hommatkaa lateksittomia kortsuja (vai mitä ne allergisillekin sopivat sitten onkaan, en tiiä ).
Alatiesynnytyksenkin jälkeen voi "kopaista" jo parin viikon jälkeen :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ehkäisy kuntoon ja sitten vasta hommiin. Hommatkaa lateksittomia kortsuja (vai mitä ne allergisillekin sopivat sitten onkaan, en tiiä ).
Alatiesynnytyksenkin jälkeen voi "kopaista" jo parin viikon jälkeen :)

Just niitä :)

Mut näinhän se on et eikun antaa mennä vaan kun siltä tuntuu.

En ryhtyis hommiin, jos jälkivuotoakin vielä. Mut toisaalta, enhän mä muutenkaan ryhtynyt, ei kiinnostanut tippaakaan yli puoleen vuoteen! :laugh: Eikö ne sairaalassa anoneet mitään aiheesta? Luulis, että olis mainittu kun kerran leikkaus kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja Assi:
Sterilisaatio tehtiin sektion yhteydessä... ehkäisypuoli siis kunnossa. Pitää vissiin lähtee ilta-ajelulle yliopiston apteekkiin :D

Mihis sitä kortsua sit tartteis ees?

Mietin samaa, mutta oliskohan tulehdusriskin pienentämiseksi, jälkivuotoa kun on yhä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Mulle sanottiin ettei section jälkeen suositella seksiä kuuteen viikkoon..

Miksi, perusteltiinko sitä mitenkään? Kuulostaa oudolle, jos kerran alatiesynnytyksen (ja repeämien/tikkien) jälkeenkin saa nusaista (anteeksi karkea sananvalintani) heti kun siltä tuntuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja Assi:
Sterilisaatio tehtiin sektion yhteydessä... ehkäisypuoli siis kunnossa. Pitää vissiin lähtee ilta-ajelulle yliopiston apteekkiin :D

Mihis sitä kortsua sit tartteis ees?

Mietin samaa, mutta oliskohan tulehdusriskin pienentämiseksi, jälkivuotoa kun on yhä?

työnnän taas tähän. :D Mut sillä nimenomaan sitä tulehdusriskiä ja osalla tietty ehkäsy.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:

Mulle ei ainakaan sanottu mitään koko aiheestaa.

Sama täälläkin.... mitään ohjeistusta ei annettu tän asian suhteen. Seittämän vuotta sitten kun mulle tehtiin sektio sanottin ettei seksiä suositella 6 vkoon. Mut nyt ei kukaan sanonu yhtään mitään...

Miksi, perusteltiinko sitä mitenkään? Kuulostaa oudolle, jos kerran alatiesynnytyksen (ja repeämien/tikkien) jälkeenkin saa nusaista (anteeksi karkea sananvalintani) heti kun siltä tuntuu :)

Meinas että seksi rasittaa ja kipeyttää haavaa mahdollisesti entisestään. Me taidettiin 5viikkoa malttaa :D

Yhteistyössä