Joko tää Tuksun puku on täällä ollu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häähullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja katkolla olevan Julia-siskon lahja hääparille...Onko noi ihan tosissaan :O

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a162639/juliasiskon+omatekema+haalahja+johannalle++katso+kuva/

[QUOTE="www";23231648]Tuiskohan linkki paremmin nyt...[/QUOTE]

reps...kops...apua! Meidän 6v poika tekisi taidokkaamman :) on kovin näppärä käsistään. "Julia-sisko on tehnyt satoja tauluja. Johanna kertoo" no, on mennyt kyllä kyvyt hukkaan :)

mitä tossa taulussa lukee?siinä ylhäällä.

Mä luulen, että siinä lukee "Dream". Voi apua, onko nuo tosissaan!!! Kun mä katselin sitä Tuksun tanssimista, mulle tuli ihan mieleen joku 12v plikka Talent-showkarsinnoissa ja nyt on sitten siskokin saman ikäisen tasolla. Tän on pakko olla joku vitsi! Jos ei oo niin voi raasuja, nehän on henkisesti jälkeenjääneitä molemmat. Enkä mä sano tätä edes ilkeyttäni, sääliks käy:(

[QUOTE="vieras";23231922]Näkiskö tuota pukua muualta? Mulla ei aukea saiskan kuvat lainkaan. Tai jos joku saisi kuvan suoraan tänne?[/QUOTE]

Pahoittelen seiskan nettisivujen hitautta. Ruuhkaa ja kävijöitä on nyt niin paljon Johanna Tukiaisen häiden vuoksi.

[QUOTE="vieras";23231922]Näkiskö tuota pukua muualta? Mulla ei aukea saiskan kuvat lainkaan. Tai jos joku saisi kuvan suoraan tänne?[/QUOTE]

tai laittakaa aijjaa linkki

Yhteistyössä