Joko välikausivaatteet on hankittu? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie, en ole pitänyt kotikutsuja, vaan ihan suoraan tilasin. Eli tuolta Jesper Juniorin sivuilta löytyy myös kuvat. Eli siinä etusivun vasemmalla puolella on sellanen otsake kuin MALLISTO, niin sen alta klikkaat sen Jonathanin. Sieltä löytyy kuvat ja hinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Vanha remun haalari menee vielä kevään...samoin lassien autoilupuku. Voipi olla että kurahanskat vielä hankin ja jonkun kevät pipon. Kenkien suhteen on kauhea onkelma...kävelykengät autoiluun, saappat sadekeleille...mut minkämoiset ulkoiluun?? onko ideoita? onko vedenpitäviä lenkkareita?

esim vikingillä on gore-lenkkarit tai sit reimatecin lenkkarit.

Meillä neiti varmaakinmahtuu viime vuotiseen reimatecin vk-haalariin, seppälästä katselin kaksiosaista pukua lisäksi. kengät on,paitsi kumisaappaat pitäis löytää. lisäksi pipoha vk-hanskat..jonathanin hanskoja ajattelin. ainakin noi talvirukkaset on ollut hyvät.

pikkumieelle täytyy luonnollisesti hankkia kaikki, ajattelin ihan jotain cirafin.naperon tms. haalaria ja sit pipo, tumput ja töppöset. lisksi katselin name it.n takkia kyläilyreissuille.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei vielä:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei vielä:
Vastahan ostin toppaa töksi talveksi!

Tosin eilen kokeiltiin viime syksyisiä Jonathanin-haalareita, ja minun harmiksi ne näyttäs vielä sopivan... Ja minä kun NIIN kovasti oisin halunnu ostaa uudet vaatteet!

Mä myin Huutiksessa pois kaksi Remu-haalaria jotka olisi vielä mahtuneet... :snotty: :ashamed: :whistle:

Tuo ois kyllä ihan harkitsemisen arvoinen idea, sanos miehelle ettei ne enää mahtuneet päälle kun ei se kumminkaan älyä mennä niitä sovittamaan ;)

Jotain tuonsuuntaista mäkin miehelle sanoin...
Harmittelin, että miten kurjaa se on, ettei syksyllä hommatut haalarit enää mahdu, lapset kun kasvaa niin nopsaan :whistle: :snotty: .

hitsi, pitäisköhän munkin..olisin halunnut neidille jo uuden..ja ei tuo mene kun nyt kevään korkeintaan..eli syksyllä joutuisin kuitenkin ostaan ja silloin on valikoimatkin huonommat ja silloin täytyy myös ostaa pikkumiehelle ja...ja...ja..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Jonathanit on tilauksessa kotimyyjältä...:D Mä en oo mikään himoshoppaaja, joten tää on mulle hyvä tapa hoitaa nuo hankinnat. Ei tartte kolmen lapsen vk-asujen/-pukujen ja asusteiden perässä juosta kaupasta kauppaan. Rahaa kyllä tulee nyt palamaan, mutta onneksi tää ei oo jokavuotista.

Esikoiselle 2-osainen Jonathan Tähti ulkoilupuku, sormikkaat sekä pipo.

Keskimmäiselle Jonathan Tähti vk-haalari, kosteussuojarukkaset sekä pipo.

Kuopukselle Jonathan Vauvahaalari, 2 sydvestiä sekä kosteussuojarukkaset.

Kuopusta lukuun ottamatta lapsilla on myös vanhat ns. kakkospuvut, joita myös tullaan käyttämään.

mistä sä löysit kuvia noihin jonathanin vaatteisiin?vai oliko ne kotikutsut?mä haluisin jonathanin puvun pojalle,mut en tiiä mist niitä oikein saa.

joo ja siellähän lukikin että olivat kotimyyjältä.onko netissä missään kuvia noista haalareista?

www.jesperjunior.fi

Ei niitä sen kummemmin ole tarvinnut hankkia, kun syksyiset mahtuu vielä :) Ja melkeinpä täällä Turun seudulla olis pärjännyt pelkillä vk-vaatteilla tän talven! Toki on oikeasti käytetty toppahaalaria, mutta melkein olis vk-haalari ja villapuku alla ajaneet saman asian.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei niitä sen kummemmin ole tarvinnut hankkia, kun syksyiset mahtuu vielä :) Ja melkeinpä täällä Turun seudulla olis pärjännyt pelkillä vk-vaatteilla tän talven! Toki on oikeasti käytetty toppahaalaria, mutta melkein olis vk-haalari ja villapuku alla ajaneet saman asian.

Meinasin just kirjottaa saman :) Meillä on usein ollut juurikin vk-haalari ja villapuku kun kelit ollut plussalla ja märkää..

Just tuli käytettyä alekuponkeja ja kahdet reimatec:t on nyt pojalle hankittu: haalari ja kaksiosainen puku. Vähän koko on vielä iso, mutta tarkoituksena on pitää syksylläkin samoja vaatteita. Parit kengät pitää ostaa, koska syksyiset on jo pienet. Toivotaan, että mahdollisiman paljon tumput ja pipot vielä syksyltä mahtuisivat.

Just tuli käytettyä alekuponkeja ja kahdet reimatec:t on nyt pojalle hankittu: haalari ja kaksiosainen puku. Vähän koko on vielä iso, mutta tarkoituksena on pitää syksylläkin samoja vaatteita. Parit kengät pitää ostaa, koska syksyiset on jo pienet. Toivotaan, että mahdollisiman paljon tumput ja pipot vielä syksyltä mahtuisivat.

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
mä jsut yksipäivä mietin että tuo välikausi-nimitys on nykyään aika huono..kun nuolla vk.puvuilla pärjäis nykyään kesät ja talvet! :o

toivotaan nyt kuitenki et lapset ei ens kesää joutuis olla välikausipuvuissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
mä jsut yksipäivä mietin että tuo välikausi-nimitys on nykyään aika huono..kun nuolla vk.puvuilla pärjäis nykyään kesät ja talvet! :o

kyllä muuten viimekesänä meidän neiti oli välillä vk-puvussa kun oli oikein sateista ja märkää ja mökillä oltiin..
tosin alla ei olut paljoa..mutta kuitenkin.
pointti oli kuitenkin että toi välikausi nimitys kuvastaa mun mielestä sitä että on vaan väliaikisesti jotian..mutta enemmänhän niillä on nykyään käyttöä kun esim.talvihaalria..se on mun mielestä nykyään vaan välikausi =)

Esikoiselle ostin jo viimekevääksi haalarin, mikä olikin sitten ihan liian suuri :whistle: Se on tuolla kaapissa odottelemassa ja ensi keväänä sitten käyttöön. Joku takki pitää varmaan hommata mikä kesällä viileämmillä ilmoilla menee ja keväällä kauppareissuilla yms. Pienemmällä on pihahaalariksi viime syksyn haalari mikä vielä mahtuu, tosin ei pidä vettä. Sitten on serkuilta peritty kokoa isompi haalari joka on vedenpitävä. Kenkiä varmaan pitää myös taas investoida...vasta jouduin pojalle jo toisen kenkärimpsun ostamaan täle talvelle, kun syksyllä ostamat olivatkin jo pienet |O

Kyllä meidän muksuilla on ollut tarvetta ihan talvivaatteille tänäkin ns. talvena, eivät olisi millään pärjänneet vk-asuilla ja villahaalarilla. Pakkaspäiviäkin on kuitenkin ollut, ja esim. tänään on toooosi kylmä ilma, lisäksi muksut tuppaa istumaan aina maassa (pienempi etenkin). Onneksi en ostanut mitään oikeasti tosi lämmintä talvipukua kummallekaan, ne olisi melkein jääneet käyttämättä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:

kyllä muuten viimekesänä meidän neiti oli välillä vk-puvussa kun oli oikein sateista ja märkää ja mökillä oltiin..

Mä puen lapsille aina vk-puvut kun ulkoillaan kesäsateella. Ne eivät hiosta, kuten sadevaatteet =) . Ja saaressa iltaisin vk-asut oli usein päällä, kun tuuli ja oli kaiken maailman itikoita.

Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Mie, en ole pitänyt kotikutsuja, vaan ihan suoraan tilasin. Eli tuolta Jesper Juniorin sivuilta löytyy myös kuvat. Eli siinä etusivun vasemmalla puolella on sellanen otsake kuin MALLISTO, niin sen alta klikkaat sen Jonathanin. Sieltä löytyy kuvat ja hinnat.

Mistä Jonathania saa tilattua suoraan, ilman kutsuja? Tuleeko toimituskuluja?

Jonathaniin päädyin jälleen kerran, on sen verran hyvä hinta-laatu. Lassietecistä olen tykännyt myös, mutta poikien värit olivat tänä vuonna rumia/ liian herkkiä lialle.

Mutta parjattua Jonathanin tähti-mallia en uskaltanut vieläkään ostaa, olen hommannut tavallisia Jonathaneja vk-asuiksi ja talveksi mainioita Cordura-pukuja. Väri oli livenä kivempi kuin netissä.

Yhteistyössä