Jokohan mä tästä teille kerroin? *dementti*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Erittäin hyvä ja rakas ystäväni viettää pian viiskymppisiään. Hänelle niin ominaiseen tapaan kyseessä on naamiaiset. 10 vuotta sitten, kun hän täytti 40 v, teemana oli "tuhmat tytöt". Kaikki muut likkaporukasta veti viime tipassa puihin paitsi minä ja juhlakalu. En ole ikinä eläissäni sellaisissa vetimissä missään liikkunut, en edes makuuhuoneessani, kuin silloin viipotim. Oikein kunnon sado-maso-horo-kuteet päällä. Ja koko illan selvinpäin, koska mulle oli juuri aliotettu sytostaatit ja alkoholi oli kielletty.

Nyt onneksi ei ole miätään kamalaa teemaa vaan pukeutua saa niinkuin haluaa. Ja minäpä tietysti olen keittiönoita. Luuta, kahvipannu, peruukki, viitta ja leningin yläosa sekä kengät jo löytyy, pitäisi vaan alkaa ompelemaan hametta. Kuparista kahvipannua käytän käsilaukkunani, nykynoidalla kun on kaffepannussaan Visa ja kännykkä :D Nyt vaan mietin, että voi perskeles kun pitää taksiin ängetä luudan ja kahvipannun kanssa...taas saa ystävänsä takia nolata itsensä :ashamed: :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Siinä voi olla taksarilla naurussa pitelemistä. :D :whistle: Paitsi kaippa tuonkin alan yrittäjät ovat nähneet jos jonkinlaista hiihtäjää kyydissä. :xmas:
Ehkä ne on tottuneet kaikenlaisiin asiakkaisiin. Ja tietyllä tavalla luuta ja maata viistävä hame, johon on ommeltu lepakoita, on turvallisempi kuin vinyylinen roiskeläppä, jonka vyötäröltä roikkui peukaloraudat ja ruoska :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Siinä voi olla taksarilla naurussa pitelemistä. :D :whistle: Paitsi kaippa tuonkin alan yrittäjät ovat nähneet jos jonkinlaista hiihtäjää kyydissä. :xmas:
Ehkä ne on tottuneet kaikenlaisiin asiakkaisiin. Ja tietyllä tavalla luuta ja maata viistävä hame, johon on ommeltu lepakoita, on turvallisempi kuin vinyylinen roiskeläppä, jonka vyötäröltä roikkui peukaloraudat ja ruoska :laugh:
Sä oot ollu sitten todella hemaiseva näky. B)

hmm..eikös noidat ole siirtyneet nykyaikaan ja kehitelleet kokoontaittuvia luutia?

*helppo käyttää ja silloin kun et sitä tarvitse se mahtuu pieneen tilaan ja on taas lentoon lähdössä nopea ottaa käyttöön, eikä siinä vielä kaikki, kun tilaat kaksi, saat kaupan päälle kätevän kantolaukun, marimekkokuosilla..* :saint:

Yhteistyössä