K
Keittiönoita
Vieras
Erittäin hyvä ja rakas ystäväni viettää pian viiskymppisiään. Hänelle niin ominaiseen tapaan kyseessä on naamiaiset. 10 vuotta sitten, kun hän täytti 40 v, teemana oli "tuhmat tytöt". Kaikki muut likkaporukasta veti viime tipassa puihin paitsi minä ja juhlakalu. En ole ikinä eläissäni sellaisissa vetimissä missään liikkunut, en edes makuuhuoneessani, kuin silloin viipotim. Oikein kunnon sado-maso-horo-kuteet päällä. Ja koko illan selvinpäin, koska mulle oli juuri aliotettu sytostaatit ja alkoholi oli kielletty.
Nyt onneksi ei ole miätään kamalaa teemaa vaan pukeutua saa niinkuin haluaa. Ja minäpä tietysti olen keittiönoita. Luuta, kahvipannu, peruukki, viitta ja leningin yläosa sekä kengät jo löytyy, pitäisi vaan alkaa ompelemaan hametta. Kuparista kahvipannua käytän käsilaukkunani, nykynoidalla kun on kaffepannussaan Visa ja kännykkä
Nyt vaan mietin, että voi perskeles kun pitää taksiin ängetä luudan ja kahvipannun kanssa...taas saa ystävänsä takia nolata itsensä :ashamed:

Nyt onneksi ei ole miätään kamalaa teemaa vaan pukeutua saa niinkuin haluaa. Ja minäpä tietysti olen keittiönoita. Luuta, kahvipannu, peruukki, viitta ja leningin yläosa sekä kengät jo löytyy, pitäisi vaan alkaa ompelemaan hametta. Kuparista kahvipannua käytän käsilaukkunani, nykynoidalla kun on kaffepannussaan Visa ja kännykkä