Jokos ootte keittäneet mehuja? Antakaas pari vinkkiä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole ikinä keittänyt, mutta Mehumaijan omistan.

Jos ostan kaupasta niitä pieniä muovipulloja niin niihinkö voi suoraan laittaa mehun ja pakastaa? Ettei tarvi siis pestä niitä muovipulloja erikseen?
 

Yhteistyössä