Jokos se kesä tuli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spöökken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

spöökken

Jäsen
03.02.2008
168
0
16
Olipa vänkää katella uutisista kun ihmiset oli rannalla niin kesäisissä tunnelmissa. Meillä kun on lunta pohjoispuolella vielä läjittäin ja järvikin on sula vasta muutaman metrin rannasta.Epäreilua!!!

Meillä oli tänään niin hellepäivä,ei edes tuullut.Tytön kaveri oli farkut jalassa,huppari ja toppaliivi.Olin että täh :o Tyttö ihan punainen.Kysyin eikö sul ole kuuma sanoi äiti ei anna vähentää vaatetusta.Voi tyttöraukkaa aattelin.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Meillä oli tänään niin hellepäivä,ei edes tuullut.Tytön kaveri oli farkut jalassa,huppari ja toppaliivi.Olin että täh :o Tyttö ihan punainen.Kysyin eikö sul ole kuuma sanoi äiti ei anna vähentää vaatetusta.Voi tyttöraukkaa aattelin.

:o Mulla tuo 5 vee on nyt kolme päivää mennyt hihattomalla paidalla ja sortseilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Tuli se :D vaikka pe ja la luvattiin vettä.Lämmin sää jatkuu , ihanaa :heart:
Harmi ettei täällä ole aurinko hymiötä :kieh:

Ensi viikolla vaan jo viilenee :/

:kieh: :laugh: kerpele sua :laugh:

Monesta mua voi ja saa syyttää, mutta en mä kyllä ota syytä niskoilleni sääasioistakin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

:o Mulla tuo 5 vee on nyt kolme päivää mennyt hihattomalla paidalla ja sortseilla..

• Meilläkin oltiin paljain varpain, välillä kävivät 'viilettymässä' lumella. Ite yritin haravoida farkut jalassa, vaan joutu vaihtamaan lyhkäsemmät pökät!

Tuli se :D vaikka pe ja la luvattiin vettä.Lämmin sää jatkuu , ihanaa :heart:
Harmi ettei täällä ole aurinko hymiötä :kieh:

Ensi viikolla vaan jo viilenee :/

:kieh: :laugh: kerpele sua :laugh:

Monesta mua voi ja saa syyttää, mutta en mä kyllä ota syytä niskoilleni sääasioistakin :kieh:

Ei,mutta tuosta aurinko hymiöstä
:D kyllä piruile nyt siinä :laugh:

Yhteistyössä