Joku jälkitauti tms. vai uusi flunssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli jos on viime viikolla ollut flunssassa, välillä olo ollut jo hyvä muutaman päivän. Mutta nyt sitten taas eilen alkanut tuntua oireita, voimaton olo, kipu keuhkoissa ja aluksi kurkussa omituinen tunne, niin onkohan kyse jostakin tuon flunssan jälkitaudista vai pukkaakko taas uutta tautia?

Voi hyvin olla uusi flunssa.

Mulla oli flunssa n. kk sitten. Sen jälkeen se tuli mun muulle perheelle. Ovat olleet kipeinä sitä sairastaen kaksi viikkoa, saman kaksi viikkoa mä olen ollut jo terveenä (ja kolmannenkin viikon kyllä jo). Mutta nyt noilla alkoi putkeen toinen virus, suoraan keuhkoihin iskevä. Ei niinkään nuhaa, mutta kauhea yskä ja päänsärky. Mulla ei tätä virusta ollut vielä ollutkaan, joten sain sen myös.

Huonoa säkää, mut joskus niitä tulee putkeen, kun on jo valmiiksi vähän kipeenä.

Oli mitä oli, ni toivottavasti menis pian ohi, eikä kiertäis koko perhettä. Ihan hirveen raskasta jatkuva sairastelu, varsinki, ku pieniä lapsia perheessä ja sit kurjaa, kun kivoja suunniteltuja juttuja joudutaan pahimmassa tapauksessa peruun/siirtään monen monta kertaa. :(

Yhteistyössä