Joku lapsia kuvaava tatuointi yläselkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jag heter titta skulle bög och har paju poijkarna namn barn

Det ar roligt at sitta i skolan.

Meni varmaan pieleen, mutta tuo lause on yksi kolmesta, jonka osaan ruotsia. Toinen on: Spöket, finns dom? Ja kolmas on: Du måste spara på banken. Mutta en tiedä, mitä tuo kolmas tarkoittaa. :laugh:

Että eläköön kaksikielisyys maassamme. :D Minäkin ylläpidän sitä. Noilla on pärjätty. :D

[QUOTE="pippuriina";26851264]Ap, tuo norsuidea oli aivan mahtava! :) Ota ihmeessä semmonen, etsi vaan joku hyvä tautoija.[/QUOTE]

Tiedän neljä, joista valkkaan minulle sopivimman. Norsuideaa olen pyöritellyt monelta kantilta. Lähinnä mietin, miten niistä saa tyylikkäät. Ei sais olla hassunhauskaa, naivistista tai töksähtävää, vaan jotkut tyylikkäät, minunnäköiset jutut.

Värillisinä laittaisin, mikäli sopiva tyyli osuisi kohdalle. Ne sopii mustina erittäin hyvin myös tietyllä tyylillä. Värillinen houkuttelis, mutta olis hyvin erilainen. Houkuttelevan erilainen...

Kiitos mietintäavusta, juuri tätä täältä toivoinkin. Näkökulmaa puolueettomilta ihmisiltä ja tajunnanvirtaa ideoista. Kehittelen tätä tai sitten en.

Tuo norsuidea on varmastikin hienoin tähän astisista.
Muita kivoja vois olla lintuparvi, kukkaset, perhoset, syntymäajat allekkain jne.
Lumihiutale idea on minusta kiva. Lasten tavoin, lumi on meillä lainassa vain. Keväällä muuttuu vedeksi ja lämpimänä haihtuu ilmaan ja sieltä sitten leijailee uusia lumihiutaleita. Ja se, että jokainen lumihiutale on yksilöllinen on kuin piste i:n päälle. Ja voihan ne hiutaleet tehdä täysin valkoisinakin.
200603171842-pix1.jpg

Mulla on valkoisia tatuointeja. Olen miettinyt lumihiutaleitakin. Että lapset on lainassa ja hiutale voi kadota, särkyä, sulaa jne... Ja että niitä ei ole kahta samanlaista. Mutta jotenkin tuokaan idea ei ole mielestäni jalostunut tarpeeksi omaksi. Asumme Lapissa, joten lumi on semmoinen perusjuttu. Teen töitä lumen parissa, joten siksikin se olisi tuttu juttu ja osa minua.

Miksi tämä on näin vaikeaa vai olenko minä vaikea ja liian tarkka. PLAAH. :D

[QUOTE="vieras";26851287]Mä haluaisin tekstin jossa lukee "äidinrakkaus", en vaan tiedä millä kielellä (ei suomeksi eikä englanniksi).[/QUOTE]

Minua taas ei sais mikään laittaman sellaista kieltä kehooni, joka ei ole oma kieleni. Kaverilla on latinaa ja toisella kiinaa. Molemmat tosi ok, mutta ei minulla.

[QUOTE="vieras";26851326]Minua taas ei sais mikään laittaman sellaista kieltä kehooni, joka ei ole oma kieleni. Kaverilla on latinaa ja toisella kiinaa. Molemmat tosi ok, mutta ei minulla.[/QUOTE]

No sama homma itselläkin vähän tökkii.. Ajatus on parempi kun itse toteutus...

Musta semmonen koodilista syntymäajoista ois kiva! Mutta ei sillein suoraan päivämääränä, vaan numerosarjana tähän tyyliin 021298 300504 271111 sellaisilla konekirjoitustyyppisillä numeroilla. Se olisi vähän kuin jokin sun sarjanumero.

Viimeksi muokattu:
Musta semmonen koodilista syntymäajoista ois kiva! Mutta ei sillein suoraan päivämääränä, vaan numerosarjana tähän tyyliin 021298 300504 271111 sellaisilla konekirjoitustyyppisillä numeroilla.

Hieno idea. Tuota en ole ajatellut, että sen vois toteuttaa noinkin suoraan. Mietin vain lennokkaasti eri variaatioita päivämäärien merkkaamiseen keksimättä juuri minunlaistani. Kiva idea kyllä. Paras päivämääräidea, joka minulla nyt on. =)

Tuli tuosta koodista mieleen, että kaveri joskus haaveili syntymäajasta viivakoodina kädessä. Ajatteli, että voi sitten vilauttaa rannetta, jos kelakortti vaikka unohtunut kotiin :D Taitaisi vaan olla tatuoijalle aika hel**etillinen työ ruveta jotain viivakoodia työstämään...

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26851367:
Tuli tuosta koodista mieleen, että kaveri joskus haaveili syntymäajasta viivakoodina kädessä. Ajatteli, että voi sitten vilauttaa rannetta, jos kelakortti vaikka unohtunut kotiin :D Taitaisi vaan olla tatuoijalle aika hel**etillinen työ ruveta jotain viivakoodia työstämään...

Jokaisen KELA-kortti ois kyllä kätevä. Käden toisella puolella ois korvattavuusmerkinnät. :D Niitä sais välillä sitten uusia. *paskamainen asiakas*

• Tykkää
Reactions: LauhkeaLehmä
[QUOTE="vieras ap";26856889]KIITOS inspiroivista kuvista! *kuolaa*

Eikä tuo lumikidekään ole poissuljettu... Miettiiköhän kukaan muu vaikka viisi vuotta mahdollista tatuointiaan? :laugh:[/QUOTE]

Hyvä, että mietit pitkään! Pahinta olis se, että menisit hätäpäissä ottamaan "ihan vaan nyt joku tällanen jotenkin näin" ja sitten kaduttais myöhemmin.

Mä olen miettinyt tatuoinnin ottamista vuosikausia ja nyt haluaisin jonkun, mikä liittyisi tyttäreeni. Mutta mullakaan ei ole tullut vielä yhtään riittävän hyvää ideaa eteen.

Tuo norsuidea on musta tosi kiva :). Niille vois vaikka tatuoida korvamerkintöinä ne syntymäajat sellaisena numerosarjana kuin tuolla edellä ehdotettiin :).

[QUOTE="vieras";26857204]Sitten joutuisin selventämään sitä joka toopelle päivittäin. :D[/QUOTE]
Eikös porukka aina valehtele tatuoinneistaan, että ovat itseään varten ottaneet, muista viis? :rolleyes: