Joku lapsia kuvaava tatuointi yläselkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lapsia on neljä ja haluan jollain kivalla tapaa tatuoida heidät ihooni. Ei nimiä ainakaan selkeästi esille. Ei missään tapauksella valokuvista tehtyjä tms. Joku lehdykkä, puu? Tatuointeja on kolme ennestään. Pieniä ja suht huomaamattomia, minulle erittäin tärkeitä ja huolella mietittyjä.

Ideoita? Olen pyöritellyt asiaa jo vuosia ja nyt voisin pyöritellä asiaa lisää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;26851011:
Itse tahtoisin linnun, jolla on neljä pienempää lintua perässään tmv.

Mietin lintua myös. Mutta sen pitäis olla joku kiva ja erilainen. Lintuja on niin paljon ihmisillä iholla. Rakastan norsuja ja pingviinejä, mutta ne menee jo niin tyhmiksi, niistä ei välttämättä saa kovin hehkeitä. Perhoset on poisssuljettu. Joku sudenkorento ois kuvana hieno, mutta se ei taas kuvaa minua ja meitä mitenkään.

Jos en keksi mitään ällistyttävän hienoa ja juuri minua, en ota mitään kuvaa. Nooh, jos se idea putkahtais jostain.

Joillakin on käden- tai jalanjälki tatuoitu. Ihan kiva ajatus minusta, ehkä jonkun mielestä mauton. Jos on taitava tatuoija niin tulee varmaan aika "autenttinen", eli just sellanen sormiväreillä painetun näköinen.

[QUOTE="vieras";26851046]Mietin lintua myös. Mutta sen pitäis olla joku kiva ja erilainen. Lintuja on niin paljon ihmisillä iholla. Rakastan norsuja ja pingviinejä, mutta ne menee jo niin tyhmiksi, niistä ei välttämättä saa kovin hehkeitä. Perhoset on poisssuljettu. Joku sudenkorento ois kuvana hieno, mutta se ei taas kuvaa minua ja meitä mitenkään.

Jos en keksi mitään ällistyttävän hienoa ja juuri minua, en ota mitään kuvaa. Nooh, jos se idea putkahtais jostain.[/QUOTE]

Norsuja. =) Pitävät toisiaan hännistä kiinni... jonossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Öhkis;26851053:
Joillakin on käden- tai jalanjälki tatuoitu. Ihan kiva ajatus minusta, ehkä jonkun mielestä mauton. Jos on taitava tatuoija niin tulee varmaan aika "autenttinen", eli just sellanen sormiväreillä painetun näköinen.

Olen nähnyt yhden ihan törkeän hienon ja kaksi ihan huippurumaa. Se on riski. Vai onko... Semmoinen kepeä painallus, hellyyttävä kaikkinen poimuineen. Just semmonen sormiväriteos ois hieno. Vaarana on saada ylileveä tökerö ankkamela. :D

[QUOTE="vieras";26851046]Mietin lintua myös. Mutta sen pitäis olla joku kiva ja erilainen. Lintuja on niin paljon ihmisillä iholla. Rakastan norsuja ja pingviinejä, mutta ne menee jo niin tyhmiksi, niistä ei välttämättä saa kovin hehkeitä. Perhoset on poisssuljettu. Joku sudenkorento ois kuvana hieno, mutta se ei taas kuvaa minua ja meitä mitenkään.

Jos en keksi mitään ällistyttävän hienoa ja juuri minua, en ota mitään kuvaa. Nooh, jos se idea putkahtais jostain.[/QUOTE]

No minusta norsuista voisi saada vaikka kuinka hienon kuvan. Jotain intialaistyyppistä jos tykkää väreistä? Tai pieniä norsunpoikasia jonossa :) Tai sitten ihan norsusiluetteja.

[QUOTE="vieras";26851062]Norsuja. =) Pitävät toisiaan hännistä kiinni... jonossa =)[/QUOTE]

Nii-i. Ja kullakin hieman eri asento. Kuvaava. Olen miettinyt.

Esikoinen olisi huoleton hulivili, viheltelis, sitten tulisi neiti oi katsokaa minua, sitten pieni ja hiljainen ylisöpöliini ja sitten tulisi, mikäli sillä hetkellä haluaisi, neiti EI rapaa valuen. :D :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26851090:
No minusta norsuista voisi saada vaikka kuinka hienon kuvan. Jotain intialaistyyppistä jos tykkää väreistä? Tai pieniä norsunpoikasia jonossa :) Tai sitten ihan norsusiluetteja.

Intialaistyyppinen sai aikaan värinää. Meillä on erittäin värikäs koti, jossa on ripaus intiaa.

Ei vauvat tee pökäleitä vaan sinappia. Daaaaaa! :xmas:

Ap, mä annan ääneni norsuidealle :)

No sinapista ei saa semmoista taiteellista, siksi pökäle.
poop-tattoo.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26851146:
Mä oon kanssa kauan pyöritellyt samaa, enkä tahdo keksiä. Ainoa varteenotettava meidän kohdalla taitaa olla se että tatskaan kaksi puuta, koska molempien nimeen liittyy oma puulajinsa. Tyhmää etten nyt kerro niitä :D
Asettaisi kyllä melkoiset paineet keksiä nimiä jos tähän nyt vielä joku vahinkokolmonen pamahtaisi

Paju on hieno nimi ja kasvi. *vinkki*

[QUOTE="vieras";26851151]Tiedän, mutta koen tärkeäksi, että kuva on todella harkittu ja ehdottomasti omannäköinen. Ei mistään kirjasta selattu "no vaikka tuo".[/QUOTE]

Eihän tossa siitä kyse ollut.

Mutta palstalla randomien keksimä kuva käy. Ok.