Joku teini-häirikkö taas iskeny palstalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
Aamun aikana on ollu melkein ketjussa kuin ketjussa häirikkö-kommentteja erilaisilla miehen nimi nikeillä :/ on tatu ja Jari yms. ja kaikki jotaki trollaus juttuja.

Eiköhän se oo jaksanu mennä kouluun? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Et saanut trolleillesi tarpeeksi huomiota, joten päätit perustaa niiden huomioimiseen uuden ketjun?

:o what?

Tarkoittaa että sinä itse olet eri nimimerkeillä häiriköinyt useissa ketjuissa. Itse en tosin usko että näin on mutta tuo toinen näkyy uskovan...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Et saanut trolleillesi tarpeeksi huomiota, joten päätit perustaa niiden huomioimiseen uuden ketjun?

Tarkoittaa että sinä itse olet eri nimimerkeillä häiriköinyt useissa ketjuissa. Itse en tosin usko että näin on mutta tuo toinen näkyy uskovan...

Tai sitten mielestäni on vain typerää perustaa trolleille omia ketjujaan, koska se tuskin ainakaan laannuttaa heidän intoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:

Tai sitten mielestäni on vain typerää perustaa trolleille omia ketjujaan, koska se tuskin ainakaan laannuttaa heidän intoaan.

En väitä vastaan etteikö tuokin näkökulma voi pitää paikkaansa joten päättänemme keskustelun tässä ketjussa tähän.

Yhteistyössä