joku vatipää tuo yläkerran poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
yläkerrassa asuu perhe jolla noin 16vuotias poika.
olen kerran aikasemmin joutunut menemän yöllä huomauttamaan musiikin soitosta,heillä oli bileet ja huusivat täysiä kolmeen asti.
hiljensivät kyllä kun kävin nätisti sanomassa.

no,seuraava kerta oli se kun tuossa,vielä pojan ikkunan alla kaasuttelivat autoa ja musiikki pauhasi.kuului sisään vaikka oli ikkunat ummessa.
tää yläkerran poika vaan mulkas mua ja kaverinsa (kuski) rupes v*ttuilemaan että pitäskö hänen auto työntää siitä pois |O

no tänään ollaan kuunneltu sitten yläkerran musiikkia 11 lähtien,itseasiassa heäräsin siihen :kieh:
kuluu siis niin kovaa että ihan kun kuuluis viereisestä huoneesta.kappaleiden sanat kuuluvat selkeesti ja basso jytisee.
kävin sitten huomauttamassa asiasta ja pyysin josko poika haluis tulla aloas kuuntelemaan miltä se kuulostaa.
vastaukseksi sain koppavan "mulla on tässä vähän kiire" selityksen.
kysyin millon hänen vanhempansa tulee kotiin niin taas vastaus oli tommonen "en tiedä eikä kiinnosta"
sanoin ihan suoraan että vois sen musiikin laittaa pienemmälle kun ei tuo musiikkikaan oikeen miellytä.
käyttäyty mua kohtaan ihn kun olisin tehnyt hänelle jotain :o
porukkaa näyttää koko kämppä olevan täys kun hirvee melu ja tömistely kuuluu,nyt entisträ kovempana kun aijemmin.

ja kaikista paras,sanoin pojalle että vaikka järjestyssäännöissä lukee tietyt kellonajat,ei se tarkota sitä että muulloin voi tehdä mitä huvittaa..tähän vastukseksi sain "en mä tee tätä usein" :| voi jeesus.
oli kokoajan tosi ylimielinen.

kiva tässä pistää poikaa unille..ja joo,voisin lähtee pois,ulos vaikka nukuttaa toista mutta mun mielestä jokaisen pitäs pystyy olee omassa kodissaan perkele!

joojoo,muuta maalle,osta oma jne. mutta ei se aina sekään auta.

Ilmotteleppa isännöitsijälle, ja ens kerralla soita heti poliisit jos menee hiljasuusajan puolelle metelöinti. Ja siitäkin sitten isännöitsijälle ilmoitus.

Nuoret on nuoria juu, ja vanhat on vanhoja.
Nuori tai vanha, silti pitää osata käyttäytyä ja kunnioittaa muita.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Isännöitijälle vaan tietoo tosta, veikkaan että on asiasta jo joku toinenkin naapuri vetänyt herneet nenään.

"hauskinta" tässä on se että tän yläkerran seinänaapuri tuli kerran mun juttusille kun yrittävät tän mun yläkertalaisten kanssa savustaa mun seinänaapuria pellolle :laugh: <- saikohan tuosta nyt mitään selvää.

ja nää meidän talot on 2kerroksisia(rapussa 4huoneistoa),eli aika laihat mahikset saada nuo kaikki muut tätä yhtä vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ilmotteleppa isännöitsijälle, ja ens kerralla soita heti poliisit jos menee hiljasuusajan puolelle metelöinti. Ja siitäkin sitten isännöitsijälle ilmoitus.

no huh huh, kai nyt poliisilla on muutakin tekemistä kun juosta jotain naapurien riitoja musiikista selvittämässä... Ja muutenkin, ei toi asia nyt niiiiin ISO ole et virkavaltaa tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jeppis:

no huh huh, kai nyt poliisilla on muutakin tekemistä kun juosta jotain naapurien riitoja musiikista selvittämässä... Ja muutenkin, ei toi asia nyt niiiiin ISO ole et virkavaltaa tarvitaan.

Ei se nyt niin iso asia oo, mutta isännöitsijä ei välttämättä korvaa lotkauta, ennen ku poliisit on käynnyt. Nimim. Kokemusta asiasta.

mietin vaan että turhaan mä tässä seuraan kelloa ja varon pitämästä liikaa melua..siis illalla yleensä lopetetaan riekkumiset jo kasin aikaan..eli annan pojan huutaa 23asti jos on huutaakseen jne.

sanoin sille sällille että sun ja sun vanhempien on turha tulla KOSKAAN valittamaan siitä että poika itkee esim öisin jos oma meno on tommosta.kerranhan ovat tulleet sanomaan siitä kun veetijohannavaltteri ei saanu nukuttua ja lähti väsyneenä kouluun kun meillä lapsi itkee öisin

Meil yläkerran ämmä harrastaa laulamist, siis sen pianon soiton viäl kestäis, mut ku se laulaa kerral sen 4-6 tuntii, ja se kuullostaa tyylii kissaa paiskottais peltikattoo ja sikaa raiskattais. Onneks on armas Pantera.

Nimenomaan, muuta maalle!!!! :)

ei maalla ole hiljaista. kesäteatteri pauhasi 5-6 kertaa viikossa kolme kuukautta. naapurit pitää bileita joka viikonloppu - teiniksit paska-autoillaan suhaavat tietä pitkin ja traktorit päristelee ympäriinsä vuoden ajasta riippumatta.

Mä voin sanoa omasta kokemuksesta, että kun tuota jytkettä kuuntelee melko usein niin alkaa vituttamaan. Ja kyseessä vielä omistusasunto joten ei voi tuosta vaan lähteä.

Olen laittanut itse pari kertaa bassot kaakkoon ja joskus on auttanut, toisinaan ei. Ja pidän kyllä huolen, että jos välittömästi klo 22 jälkeen kuuluu mitään hakkaan seinään niin kauan ettei kuulu! Pitäkää vaan nipona, mutta minulla on oikeus elää myös rauhassa.

Meillä vanhassa paikassa kävi kerran kun naapuri huudatti hulluna stereoita. Ei tullut avaamaan oveakaan vaikka puolet koko rapusta oli oven takana hakkaamassa. Hyvä olikin ettei tullut, asukas oli huumepäisään, poliisit joutui tainnuttaan sen pippurisumutteella kun huitoi puukolla. Sai muuten samantien häädön. ;)

Ja minkä takia sellasten ihmisten, ketkä osaa asua kerrostalossa, pitäis muuttaa maalle?
Muuttakoon ne, ketkä ei yhteisen hyvän takia laadittuihin sääntöihin sopeudu/taivu.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
tee muutaman kerran sama. Laita bassot täysille ja musiikki täysille.

tekis mieli..ja vielä semmoseen aikaan kun arvon vanhemmat ovat paikalla..ja kihertäen odotan että tulevat oventaakse :D

mut sitten on itse lirissä kun ne menevät valittamaan sinusta isännöitsijälle. siinä sitten selitätä et kun noikin aina metelöi..

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
tee muutaman kerran sama. Laita bassot täysille ja musiikki täysille.

tekis mieli..ja vielä semmoseen aikaan kun arvon vanhemmat ovat paikalla..ja kihertäen odotan että tulevat oventaakse :D

mut sitten on itse lirissä kun ne menevät valittamaan sinusta isännöitsijälle. siinä sitten selitätä et kun noikin aina metelöi..

totta!
nyt loppu kun seinään metelöinti :o taitaa vanhemmat päästä kotiin 4aikaan niin pitää hiljentyä :laugh:
voi kiesus.ajattelin että joskus voisin ihan piruuttain kuunnella musiikkia vähän kovemmallakin ja jos josku tulee joskus valittamaan niin sanon perustekluksi että "en tee tätä usein " ja oikeeeeeen kyllästynyt ilme naamalla.
talossa talon tavalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mä voin sanoa omasta kokemuksesta, että kun tuota jytkettä kuuntelee melko usein niin alkaa vituttamaan. Ja kyseessä vielä omistusasunto joten ei voi tuosta vaan lähteä.

Olen laittanut itse pari kertaa bassot kaakkoon ja joskus on auttanut, toisinaan ei. Ja pidän kyllä huolen, että jos välittömästi klo 22 jälkeen kuuluu mitään hakkaan seinään niin kauan ettei kuulu! Pitäkää vaan nipona, mutta minulla on oikeus elää myös rauhassa.

Ja tässä tapauksessa jumputusta kuuluu myös illalla vaikka äitinsä on kotona. Vaikka eipä taida juuri välittää, yh on ja poikansa joku amispelle.

Ja tässä tapauksessa jumputusta kuuluu myös illalla vaikka äitinsä on kotona. Vaikka eipä taida juuri välittää, yh on ja poikansa joku amispelle.

voi jee |O
tirvase sitä seuraavalla kerralla,tai katkase sormet..
anteeks,oon vaan niin raivona :ashamed:

Yhteistyössä