jomotus oik. munasarjan paikkeilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumimamma82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muumimamma82

Vieras
Olen nyt rv 7+3, ja pari päivää on jomotellut oikean munasarjan paikkeilla.Ei mitään kovaa kipua, mutta sen verran että alkaa ajattelemaan kohdunulkoisen raskauden mahdollisuutta. Mitään vuotoja ei ole koko raskausaikana tullut, ja muuten normaalit oireet, eli "menkkakipuja", rinnat arat jne. Varhaisraskauden ultraan pääsen vasta viikon päästä. Pitäiskö olla huolissaan?
 

Yhteistyössä