Jonkun poikaa haukuttiin jumbossa rumaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikskähän sattuu? Tosta sun asenteesta sen kuulee. Entä jos sun lastasi kohdeltais tolleen? Tuumaisit että voivoi ja ohittaisit asian? Todellakin on aihetta tehdä numero kun isot ihmiset ääliömäisesti käy pientä lasta päin tuolleen. Omalleni jos noin tehtäis, sais idiootit samantien palautteen.

En mä pysty vastaamaan tohon koska mun lapset on normaaleja ja normaalejan näkösiä. Oon aika varma että ne joitten lapset ei oo niin ne saa kuulla tollasta aika usein.

Eihän tuo tytöiltä mitenkään fiksua ja asiallista ollut, mutta suhtaudun melko skeptisesti niihin jotka on itse tilanteessa kuin tikku paskassa ja antaa vain pahaa silmää. Somessa ja iltalehdessä ollaan sitten kerjäämässä sääliä ehkä hiukan väritetyllä tarinalla.

Aikuisen pitää pystyä hoitamaan asia heti siinä paikan päällä eikä ruikuttaa jälkikäteen.

Eihän tuo tytöiltä mitenkään fiksua ja asiallista ollut, mutta suhtaudun melko skeptisesti niihin jotka on itse tilanteessa kuin tikku paskassa ja antaa vain pahaa silmää. Somessa ja iltalehdessä ollaan sitten kerjäämässä sääliä ehkä hiukan väritetyllä tarinalla.

Aikuisen pitää pystyä hoitamaan asia heti siinä paikan päällä eikä ruikuttaa jälkikäteen.
Ja tehdä pienelle pojalle selväksi, että kyllä, sinusta ne puhuvat?

Ja tehdä pienelle pojalle selväksi, että kyllä, sinusta ne puhuvat?

Jep. Ja osoittaa että poika voi luottaa vanhempiensa apuun. Näyttää että nuo sanoi sinusta tyhmästi mutta äiti on sun puolellasi.

Tai sanoa jotain kun isä vie ensin pojan kauemmas. Aivan varmasti olisi ollut vaihtoehtoja somesäälin kerjäämiselle.

Jep. Ja osoittaa että poika voi luottaa vanhempiensa apuun. Näyttää että nuo sanoi sinusta tyhmästi mutta äiti on sun puolellasi.

Tai sanoa jotain kun isä vie ensin pojan kauemmas. Aivan varmasti olisi ollut vaihtoehtoja somesäälin kerjäämiselle.
Mun mielestä aika turha asia tehdä pienelle lapselle paha mieli. Kun äiti näki, että poika pahoitti jo mielensä, miksi jatkaa tilannetta pahemmaksi.

Mun mielestä aika turha asia tehdä pienelle lapselle paha mieli. Kun äiti näki, että poika pahoitti jo mielensä, miksi jatkaa tilannetta pahemmaksi.

Oisi sitten jättänyt siihen eikä vinkuisi enää julkisuudessa. Poika lienee jo unohtanut koko jutun mutta äiti vaan jatkaa. Ei tainnut ratkaiseva tekijä olla lapsen vaan äidin paha mieli

Oisi sitten jättänyt siihen eikä vinkuisi enää julkisuudessa. Poika lienee jo unohtanut koko jutun mutta äiti vaan jatkaa. Ei tainnut ratkaiseva tekijä olla lapsen vaan äidin paha mieli
Kaipa siitä äitikin mielensä pahoittaa, jos näkee, että oma lapsi joutuu tuollaisen kohtelun kohteeksi.

Eikä tässä mun mielestä ole kyse mistään "ilmapalloisästä", eli tässä äiti ja lapsi ei kumpikaan omalla toiminnallaan aiheuttanut tuota käytöstä, josta sitten itketään, kun "minäminä ja mun lapsi". Epäreiluus ja huono käytös on vaan perseestä ja kyllä siitä voi kertoa.

No tosi hyvä ettei alkanut räyhäämään, poika olisi heti tajunnut että kyse oli hänestä. Mulla tulee mieleen lapsuudesta yksi vähän samantapainen kokemus jota en olisi tajunnu ollenkaan ellei toinen sukulainen olisi ärähtänyt. Se jäikin ärähdyksen takia pysyvästi mieleen ja herkkänä murrosikäisenäkin vielä kriiseilin asiaa. Toki sellainen reaktio on tosi inhimillistä, mutta tämä äiti kyllä toimi yllättävän fiksusti. Somessa toivottavasti nämä typerykset törmäävät kirjoituksiin ja miettivät seuraavalla kerralla sanomisiaan. Ihmisiä nyt aina tuntuu ärsyttävän jos joku muu "saa enempi huomioo". :ROFLMAO:

Kaipa siitä äitikin mielensä pahoittaa, jos näkee, että oma lapsi joutuu tuollaisen kohtelun kohteeksi.

Eikä tässä mun mielestä ole kyse mistään "ilmapalloisästä", eli tässä äiti ja lapsi ei kumpikaan omalla toiminnallaan aiheuttanut tuota käytöstä, josta sitten itketään, kun "minäminä ja mun lapsi". Epäreiluus ja huono käytös on vaan perseestä ja kyllä siitä voi kertoa.

Varmemmin se menisi perille kun kertoisi suoraan kohteelle eikä "toivottavasti näette tän fb:sta tai iltalehdestä".

Mulla ei tommosille jälkikäteen somessa ruikuttajille riitä myötätuntoa.

Varmemmin se menisi perille kun kertoisi suoraan kohteelle eikä "toivottavasti näette tän fb:sta tai iltalehdestä".

Kaikki ei ole hyviä kasvokkain. Jos vastassa on kolme käytöstavatonta pissaliisaa, niin ihan yhtä turhaa alkaa niille paikan päälläkään mitään opastamaan. Saat kuunnella räkätystä ja vittuilua, eikä muuta vaikutusta.

Myötätunto onkin katoava luonnonvara, joten sitä kandee kyllä säästellä tärkeämpiin kohteisiin. *peukku*

Nää on näitä "Susa" tyyppejä joita vanhemmat ovat unohtaneet kasvattaa:

17-36490562de3d3b9490.jpg

Jotkut ihmiset vaan on ylempänä ja jotkut alempana... sanoo Susa, ja pitää itseään Lappeenrannan suosituimpana.

En mä pysty vastaamaan tohon koska mun lapset on normaaleja ja normaalejan näkösiä. Oon aika varma että ne joitten lapset ei oo niin ne saa kuulla tollasta aika usein.

Mutta sitä ei tule hyväksyä yhtään että tuolleen kohdellaan kenenkään lasta vaikka ois jotenkin poikkeavan näköinen. Numero pitää tehdä että ihmiset tajuaa ajatella itteään pidemmälle. Lähteä vaikka siitä että kasvattaa kakaransa sosiaalisiin taitoihin olemaan hiljaa mielipiteineen jos niillä loukkaa.

Sullehan se on helppo unohtaa, koska tuollaiset rumat läskit saa jatkuvasti in-your-face tylytystä. Ja olet ajan kanssa sen oppinut hyväksymään ja katsomaan peiliin. Mutta niistä ketkä ei oikeasti ole rumia, se ei tunnu kivalta. Sulle kun sanotaan ruma läski, niin se on kuin sanois "moro". Kaikki ei ole kuten sinä :D :D

Sullehan se on helppo unohtaa, koska tuollaiset rumat läskit saa jatkuvasti in-your-face tylytystä. Ja olet ajan kanssa sen oppinut hyväksymään ja katsomaan peiliin. Mutta niistä ketkä ei oikeasti ole rumia, se ei tunnu kivalta. Sulle kun sanotaan ruma läski, niin se on kuin sanois "moro". Kaikki ei ole kuten sinä :D :D

Ja kas, olet yhtä hyvin kasvatettu kuin nuo kassajonon lissut. Terveisiä vaan äidille (y)

Kaikki ei ole hyviä kasvokkain. Jos vastassa on kolme käytöstavatonta pissaliisaa, niin ihan yhtä turhaa alkaa niille paikan päälläkään mitään opastamaan. Saat kuunnella räkätystä ja vittuilua, eikä muuta vaikutusta.

Myötätunto onkin katoava luonnonvara, joten sitä kandee kyllä säästellä tärkeämpiin kohteisiin. *peukku*

No hyödyttääkö siitä sitten tommonen meteli nostaa jälkikäteen somessa ja mediassa jos kerran kuriton nuoriso ei mistään ota opikseen? Ois antanut olla vaan.

No jos se lapsi nyt vaan oli ruma ja tytöt totesivat tosiasian :ROFLMAO::LOL:
Jos äiti ja lapsen koko lähipiiri pitävät lasta söpönä pikku hurmurina niin mikähän olikaan tosi asia? Juttua jaetaan ystävien kommenttien kera Facessa ja kommentit luettuani ei mulle jäänyt epäselväksi mikä oli tosiasiassa tosiasia; kommentoivien nuorten naisten tunnevammaisuus ja ilkeys. SE jos mikä oli tosi asia.

No hyödyttääkö siitä sitten tommonen meteli nostaa jälkikäteen somessa ja mediassa jos kerran kuriton nuoriso ei mistään ota opikseen? Ois antanut olla vaan.
Sen takiahan tää homma on menny tälläsek kun kaikki antaa vaan olla.

Ja vaikka noille (lisäke) pissiksille päin näköä jotain sanoo, niin ei ne tajua. Siksi kannattaisin tällaisessa julkista häpeäpuuta. Saa paljon enemmän aikaan kuin joku häpäisy kauppa jonossa. Heotä lyödään nyt median kautta joka on heille elin ehto. Taatusti on heillä suuchetken soukemmalla. Ja ehkä muutamalla muullakin kun idiotismia ei hyväksytä julkisestikaan.

Tässä onnkyse puuttumisesta isompaan asenne vammaisuuteen jota on nykyään liikeellä tässä minä minä minä kulttuurissa

• Tykkää
Reactions: Sue Wacky
Sen takiahan tää homma on menny tälläsek kun kaikki antaa vaan olla.

Ja vaikka noille (lisäke) pissiksille päin näköä jotain sanoo, niin ei ne tajua. Siksi kannattaisin tällaisessa julkista häpeäpuuta. Saa paljon enemmän aikaan kuin joku häpäisy kauppa jonossa. Heotä lyödään nyt median kautta joka on heille elin ehto. Taatusti on heillä suuchetken soukemmalla. Ja ehkä muutamalla muullakin kun idiotismia ei hyväksytä julkisestikaan.

Tässä onnkyse puuttumisesta isompaan asenne vammaisuuteen jota on nykyään liikeellä tässä minä minä minä kulttuurissa

Paitsi ettei kukaan tiedä ketä ne lissut on. Hukkaan menee julkinen nöyryytys mutta saahan äiti 15min in famous.

No huoh. Onko sinulta pois jos äiti käy asiaa läpi somessa?

No ei sinänsä mutta tuolta ruikutukselta ei voi välttyä kun se itkee myös iltapäivälehdille. Jos ei osaa muuten asiaa hoitaa niin ois hoitamatta.

Jos lasta aikanaan kiusataan koulussa, soittaakohan äiti koululle vai lehdistölle?

Luin aamulla ton jutun ja en voinu mitään muuta kun ruveta itkemään. Niin hemmetin paljon rupesi ottamaan päähän. Nykyään on vissiin ihan ok *ittuilla anonyyminä netissä (tää palsta hyvä esimerkki) ja ilmeisesti myös päin naamaa, LAPSELLE vieläpä. Mä en vaan tajua mistä näitä ilkeitä, kamalia ja pahoja ihmisiä oikeen tulee.
Toi äiti toimi parhaaksi katsomallaan tavalla ja tollasessa tilanteessa voi mennä aika puihin. Ja mun puolesta näitä juttuja lisää someen, jospa joku noistakin idiooteista tajuaisi edes hetken miettiä mitä tuli tehtyä, kun saa puolen Suomen vihat niskaansa.

Yhteistyössä