Jonkun poikaa haukuttiin jumbossa rumaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka siinä että vähemmän fiksut aikuiset saattaa julkisesti nöyryyttää fiksuja nuoria? Vaikkapa ihan kaupassa ilmoittaa kovaan ääneen ettei nykynuorista ole mihinkään eikä niillä ole tapoja? Vain siksi että yksi äiti väittää että hänen pientä poikaansa on pilkattu?

Tässä jutussa on yksi lapsi, äiti ja kaksi nuorta. Olisi selvittänyt ongelman ihan keskenään.

Nyt on jo pakko kysyä: mitä helvettiä?? :D Kautta aikain on ollut näitä "samperin nykynuoriso!!!" -tyyppejä ja tuskinpa näiden tyyppejen määrä nyt lähtee kasvuun tän lehtijutun takia, ole nyt vaan huoleti! :D Oikeesti kukaan normaali ihminen ei tällasen homman takia rupea vihaamaan kaikkia nuoria.

Nyt näiden tyttöjen ei tarvitse pyytää anteeksikaan keneltäkään. Paikan päällä ehkä olisivat voineet. Osaisivatkohan edes sanoa anteeksi tai olla pahoillaan.
Ehkä vain hihittelevät keskenään, jee, päästiin lehtiin.

Luin aamulla ton jutun ja en voinu mitään muuta kun ruveta itkemään. Niin hemmetin paljon rupesi ottamaan päähän. Nykyään on vissiin ihan ok *ittuilla anonyyminä netissä (tää palsta hyvä esimerkki) ja ilmeisesti myös päin naamaa, LAPSELLE vieläpä. Mä en vaan tajua mistä näitä ilkeitä, kamalia ja pahoja ihmisiä oikeen tulee.
Toi äiti toimi parhaaksi katsomallaan tavalla ja tollasessa tilanteessa voi mennä aika puihin. Ja mun puolesta näitä juttuja lisää someen, jospa joku noistakin idiooteista tajuaisi edes hetken miettiä mitä tuli tehtyä, kun saa puolen Suomen vihat niskaansa.

Voiskohan sillä olla mitän vaikutusta kun ei saa arvostusta?? Mä en ole saanut arvostusta ja mun tytöt ei ole saaneet arvostusta. Olis voinut koulut ja elämä mennä paremmin jos olis arvostettu eikä arvosteltu ja vittuiltu opettajien puolelta koko ajan. Mä kävin katsomassa tän tyypin blogeja ja voin sanoa etten tulis hetkeäkään toimeen. Toi on just sellanen mitä mä en pysty ymmärtämään... Sen takia en yhtään koe pahaa mieltä. Se yllättävän usein osuu johonkin sellaseen joka on vastenmielinen.

Tässä on totuuden siemen. Mutta silti ei vastaus ole sekään että "annetaan vaan toisten haukkua". Sehän on sama kun kieltäydyttäisiin puuttumasta koulukiusaamiseen, ja kohautettaisiin olkapäitä ja todettaisiin kiusatulle että toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Ei noin yksioikoisesti asiaa voi siis ajatella että antaa typerien olla typeriä....ilman että siihen puututtaisiin koskaan.

Julkinen häpäisy. Erittäin tehokasta kun kuitenkaan naamoja ei ole esillä.
niin mähän sanoin että antaa takasin mutta sitten kun on päässyt sen ylitse niin sellaiset ei enään vaikuta elämään negatiivisesti ja uskaltaa sanoa suunsa puhtaaksi ppuhtaaksi puhumisessakin on tyylinsä tietty.
mua itsee sellaset ei enään hätkäytä mutta jos jotain muuta niin tottahan toki siitä sanon juurikin lapseni edessä jos häntä kiusataan tietty.

Mut sit vanhempana yks hailee mitä jokku pikkaset sanoo. koska sillon tietää että sitä sisältökin kannattais kuitenkin ees hiukka funaa

Voiskohan sillä olla mitän vaikutusta kun ei saa arvostusta?? Mä en ole saanut arvostusta ja mun tytöt ei ole saaneet arvostusta. Olis voinut koulut ja elämä mennä paremmin jos olis arvostettu eikä arvosteltu ja vittuiltu opettajien puolelta koko ajan. Mä kävin katsomassa tän tyypin blogeja ja voin sanoa etten tulis hetkeäkään toimeen. Toi on just sellanen mitä mä en pysty ymmärtämään... Sen takia en yhtään koe pahaa mieltä. Se yllättävän usein osuu johonkin sellaseen joka on vastenmielinen.

Mä en nyt ymmärtänyt, voisitko selventää? Eli ihmiset on ilkeitä ja loukkaa toisia, koska eivät ole saaneet arvostusta?
Toinen kysymys: mistä et koe pahaa mieltä? Ton äidin puolesta? Tää on nimenomaan se juttu, mitä en voi ymmärtää: äitinä tällaset jutut tekee mulle niin helvetin pahaa, koska voin kuvitella tasan miltä tommonen tuntuu! Ei muakaan ole aina arvostettu, mutta en siitä huolimatta oikeuta itseltäni tai keneltäkään muulta kiusaamista/kiusaamisen hyväksymistä, mä oon aikuinen ihminen ja oon vastuussa omasta käytöksestäni vaikka menneisyydessä ois tapahtunut mitä.

Yhteistyössä