Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun mielestä sun kannattaa soittaa hätäkeskukseen, että olet nähnyt sellaisen ja epäilet että se on hylätty siihen. Käyvät sitten tarkastamassa asian. Ei siitä mitään haittaakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun mielestä sun kannattaa soittaa hätäkeskukseen, että olet nähnyt sellaisen ja epäilet että se on hylätty siihen. Käyvät sitten tarkastamassa asian. Ei siitä mitään haittaakaan ole.
Että ihan hätäkeskukseen??
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun mielestä sun kannattaa soittaa hätäkeskukseen, että olet nähnyt sellaisen ja epäilet että se on hylätty siihen. Käyvät sitten tarkastamassa asian. Ei siitä mitään haittaakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun mielestä sun kannattaa soittaa hätäkeskukseen, että olet nähnyt sellaisen ja epäilet että se on hylätty siihen. Käyvät sitten tarkastamassa asian. Ei siitä mitään haittaakaan ole.
Sitten pitää tehdä skootterinsuojeluilmoitus siitä omistajasta, kun on tuolla tavalla jättänyt pienen heitteille. Törkeää.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun mielestä sun kannattaa soittaa hätäkeskukseen, että olet nähnyt sellaisen ja epäilet että se on hylätty siihen. Käyvät sitten tarkastamassa asian. Ei siitä mitään haittaakaan ole.
Että ihan hätäkeskukseen??
No ei se hätäkeskus ole mikään tabu, mihin sais soittaa vaan jos joku on kuolemassa. Ne sen sieltä arvioi, että onko se sellainen asia, mikä päivystysaikaan hoidetaan vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!:No jos soitat poliisin numeroon, niin se menee HÄTÄKESKUKSEEN. Eli ihan sama soitatko hätäkeskukseen vai poliisille. Voit soittaa 112 ja kertoa sinne, ei se numero koskaan varattua lyö, joten et kyllä ylikuormita yhtään mitään
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!:No jos soitat poliisin numeroon, niin se menee HÄTÄKESKUKSEEN. Eli ihan sama soitatko hätäkeskukseen vai poliisille. Voit soittaa 112 ja kertoa sinne, ei se numero koskaan varattua lyö, joten et kyllä ylikuormita yhtään mitään