Jonsered!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai, huomasit tosta toisesta - laitoin tän ko aatteli jos et tuolta enää katso. Toivottavasti nyt tänkin näät :) ni en sotke ton toisen aloittajan ketjua.

Niin, oli siis siitä puhe että onko sulla siis parantamisen taitoakin? Löytäsinköhän mä sen ketjun kun siihen loppuun sepustin ittestäni...mut "sais" parantaa päästä varpaisiin!

Mut jos ei muuta ni mitä näät mulle nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Ai, huomasit tosta toisesta - laitoin tän ko aatteli jos et tuolta enää katso. Toivottavasti nyt tänkin näät :) ni en sotke ton toisen aloittajan ketjua.

Niin, oli siis siitä puhe että onko sulla siis parantamisen taitoakin? Löytäsinköhän mä sen ketjun kun siihen loppuun sepustin ittestäni...mut "sais" parantaa päästä varpaisiin!

Mut jos ei muuta ni mitä näät mulle nyt?

Katsotaan, vieläkö virtaa riittää. Eli olet vain ja rentoudut. Olen aika väsyksissä, mutta ei anneta sen paljoa haitata. :D

Näkyi veden pinta ja rengasmainen kuvio, kuin kivi olisi pudotettu veteen, myöhemmin puu, täysin vihreä puu ja sitten turkkilaistyyppinen tunnelma, dervissejä.

Hartioista ylöspäin polttelee, kipunoi, siitä alaspäin selkä ja lantio ovat "pimeänä". Jotkut tasot eivät kohtaa sinussa itsessäsi ja energia pakkautuu epätasaisesti, eikä virtaa vapaasti. Yritin sitä vähän säätää, mutta tuntui aika raskaalta.

Kiitos ihana. Sain otetta (melkein säpsähdin) alkua mitä kirjoitit, sopi tähän iltaan - mutta myös aiempaan tilanteeseen kokonaisuudessaan. Turkkilaistyyppinen tunnelma?

Joo, ihan varmaan lantion alue pimeänä, vatsa suorastaan p'skana aina ollut :( ja siitä kaikkee muutakin tullut.
Kiitos säädöistä - odottelen innolla!

Toivottavasti tavoitin oikean henkilön... se on aina vähän arpapeliä tällä tavalla, näkemättä ja tuntematta. Joskus linjoille ilmaantukin aivan muuta porukkaa.

Kiitos ihana. Sain otetta (melkein säpsähdin) alkua mitä kirjoitit, sopi tähän iltaan - mutta myös aiempaan tilanteeseen kokonaisuudessaan. Turkkilaistyyppinen tunnelma?

Joo, ihan varmaan lantion alue pimeänä, vatsa suorastaan p'skana aina ollut :( ja siitä kaikkee muutakin tullut.

Dervissit tai jokin siinä oli se asia... En tiedä sitten, oliko kyseessä nimenomaan Turkkiin liittyvä seikka vaiko jokin, joka alitajunnassasi liittyy tuohon.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

Dervissit tai jokin siinä oli se asia... En tiedä sitten, oliko kyseessä nimenomaan Turkkiin liittyvä seikka vaiko jokin, joka alitajunnassasi liittyy tuohon.

Yritin sinuun yhteyttä samalla niin että luettelin mielessäni "ongelmani ja vaivani" ja yksi oli se että löytäisin oman alani/tapani tuoda leivän meidän pöytään eli ettei miehen tarvi yksin elättää meidän perhettä.
Oisko tullu siitä - että tunnen itteni "kerjäläiseksi"...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oisko sinulla nyt aikaa? =) Kiitos =)

En nyt tunne olevani ihan siinä vireessä, sori.

Mutta ilmoittelen, kun taas katselen. Toivottavasti käy. :)

Tuntuu todella kurjalta kieltäytyä...

Ymmärrän toki =). katsellaan sitten kun olet vireessä ja hyvä hetki =)